مشهد؛

حرم تا حلب، همدردی کودکان ایرانی با کودکان سوری

کودکان ایرانی، نقاشی‌های کودکانه خود با عنوان «از حرم تا حلب» را به کودکان سوری تقدیم می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، و به نقل ازمعاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه12، به‌مناسبت آزادسازی شهر حلب توسط نیروهای مدافع حرم، کودکان ایرانی، برای اعلام محبت و همبستگی با کودکان مسلمان در کشور سوریه، نقاشی کشیدند.

این نقاشی ها با موضوعات آزادسازی حلب و شادی کودکان در بازگشت به شهرشان کشیده‌ شده اند که با همکاری شهرداری منطقه ۱۲مشهد به دست کودکان سوریه رسانده می شود تا به آنان بگویند همیشه برای پیروزی و سلامتی‌شان دست به دعا هستند.

برای این کار همه کودکان ایرانی به ویژه کودکان مشهدی حضور پررنگ دارند و والدین کودکان شهرستانی می‌توانند تصاویر نقاشی‌ها را به آدرس تلگرام‌ دبیرخانه   khademoreza8@ ارسال و والدین مشهدی نیز پس از ارسال از طریق تلگرام، برگه نقاشی‌ را به آدرس، مشهد میدان راه‌آهن خیابان آیت‌الله بهجت ۲۳ پلاک ۴۹ ارسال تا پس از  جمع آوری آثار برای کودکان سوری، به آن کشور ارسال شود.

معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه12 مشهد با همکاری باشگاه خادمین معنوی امام رضا علیه‌السلام، رسانه ملی، تشکل های فعال جبهه انقلاب در سراسر کشور، مجمع ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری‌های اراک، زنجان، رشت، زاهدان، بجنورد و... نقاشی‌های زیادی را همزمان با هفته وحدت با همراهی سربازان مدافعان حرم به دست کودکان سوری خواهد رساند و نهایتا آثار منتخب در کتابی چاپ خواهد شد.

مهلت ارسال نقاشی‌های کودکانه در قالب طرح «از حرم تا حلب»، به عنوان هدیه کودکان ایرانی به کودکان سوری تا ۳۰ آذر ادامه دارد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
عجب به موقع
آخرین اخبار