بسکتبالیست های پتروشیمی به صدر جدول بازگشتند

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در هفته هفتم لیگ برتر،تیم شهرداری گرگان را شکست داد و به صدر جدول بازگشت.

بسکتبالیست های پتروشیمی به صدر جدول بازگشتند///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار و با برتری شهرداری های اراک،تبریز کاشان،شیمیدر و پتروشیمی بندرامام  برابر حریفانشان به پایان رسید. 

پتروشیمی بندرامام به صدر جدول بازگشت

تیم پتروشیمی بندرامام در هفته ششم لیگ برتر برابر نفت آبادان شکست خورد و صدرنشینی خود را با تیم نفت آبادان و دانشگاه آزاد تقسیم کرد اما شاگردان شاهین طبع عصر امروز موفق شدند شهرداری گرگان را شکست دهند و با 13 امتیاز به صدر جدول بازگردند.

تیم شهرداری اراک نیز  در یک بازی حساس و نزدیک در خانه خود به مصاف دانشگاه آزاد رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. شاگردان کسایی پور با این پیروزی یک پله صعود کردند و با 12 امتیاز در جایگاه دوم ایستادند.نفت آبادان نیز بازی را برابر شهرداری کاشان واگذار کرد و با 12 امتیاز در همسایگی دانشگاه آزاد و شهرداری اراک قرار گرفت.

شیمیدر و شهرداری تبریز در یک جایگاه

تیم شیمیدر تهران در دیدار امروز موفق شد از سد تیم نوپای شیراز بگذرد و با کسب 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.تیم شهرداری تبریز نیز همانند شیمیدر تهران حریف خود را شکست داد و با این تیم در یک ایستگاه ایستاد.

صعود یک پله ای برای شهرداری کاشان

تیم شهرداری کاشان در بازی مقابل نفت آبادان به خوبی درخشید و موفق شد با اختلاف 2 امتیاز از سد شاگردان سامری بگذرد و یک پله صعود کند.شاگردان صالحی در حال حاضر 10 امتیاز کسب کردند و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

تیم نیروی زمینی که لیگ این فصل را با قدرت آغاز کرده عصر امروز برابر شهرداری تبریز مغلوب شد.نیروی زمینی در حال حاضر فرید اصلانی را در اختیار ندارد.فرید اصلانی به علت عمل کردن آپاندیس یک ماه از میادین دور خواهد ماند.شاگردان اسلامی با کسب 9 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

شهرداری گرگان نیز تنها یک برد در کارنامه خود دارد و با 8 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده.تیم نوپای لوله آ.اس شیراز که از ابتدای شروع لیگ عملکرد خوبی را با بازیکنان بومی داشته و تنها به دلیل کمبود بودجه شکست می خورد بدون هیچ بردی در  قعر جدول قرار گرفته  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار