هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال؛

برد شیرین شاگردان صالحی / دومین شکست دانشگاه آزاد در خارج از خانه رقم خورد

هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با 5 دیدار پیگیری شد و تیم شهرداری کاشان موفق شد در خارج از خانه نفت آبادان را شکست دهد.

برد شیرین شاگردان صالحی/دومین شکست دانشگاه آزاد در خارج از خانه رقم خوردبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز ساعت 16 با انجام 5 دیدار پیگیری شد و تیم های پتروشیمی بندرامام، شهرداری تبریز، شهرداری کاشان و شهرداری اراک موفق شدند برابر حریفان خود به برتری برسند.

دانشگاه آزاد-شهرداری اراک

تیم دانشگاه آزاد و شهرداری اراک در یک بازی حساس در اراک به مصاف هم رفتند و در نیمه نخست شاگردان کسایی پور موفق شدند 36 بر 31 مهمان خود را مغلوب کنند. در نیمه دوم نیز فاصله امتیازات دو تیم زیاد شد و در پایان شهرداری اراک در خانه خود توانست 78 بر 67 از سد شاگردان کوهیان بگذرد.


پتروشیمی بندرامام-شهرداری گرگان

تیم پتروشیمی بندرامام که مهمان شاگردان ایزدپناه بودند در نیمه اول این دیدار موفق شد با نتیجه 44 بر 37 از سد حریف خود بگذرد.
درنیمه دوم نیز شهرداری گرگان سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت اما در پایان شاگردان شاهین طبع توانستند 85 بر 81 برابر شهرداری گرگان به برتری برسند.

شهرداری کاشان-نفت آبادان

تیم شهرداری کاشان با گرفتن دو بازیکن خارجی جدید در آبادان به مصاف شاگردان سامری رفت و موفق شد 40 بر 43 تیم میزبان را در هم کوبد. در نیمه دوم این دیدار شاگردان صالحی توانستند در یک بازی حساس و نزدیک با نتیجه 84بر 82 تیم نفت آبادان را شکست دهند.

شهرداری تبریز-نیروی زمینی

تیم نیروی زمینی که مهمان شاگردان حاتمی بود در نیمه نخست این دیدار 38 بر 32 مغلوب تیم میزبان شد. در نیمه دوم نیز بازی پایاپای و نزدیک دنبال شد اما در پایان تیم شهرداری تبریز موفق شد 67 بر 60 نیروی زمینی را شکست دهد.

لازم به ذکر است دو تیم شیمیدر تهران و لوله آ.اس شیراز ساعت 18 در تالار آزادی به مصاف هم رفتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.