هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال؛

شب پیروزی شهرداری گرگان در خارج از خانه / شکست شاگردان کوهیان در تهران

هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال با انجام 5 دیدار پیگیری شد که با پیروزی شهرداری گرگان و نفت آبادان همراه بود.

شب پیروزی تیم های قعرنشین/ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان: هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با انجام  5 دیدار پیگیری شد که تیم های شهرداری کاشان، نیروی زمینی، شهرداری تبریز، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد میزبان حریفان خود بودند.

شهرداری کاشان-شهرداری گرگان

تیم شهرداری گرگان که مهمان شاگردان صالحی بود در نیمه نخست این دیدار موفق شد با نتیجه 40 بر 39 از سد میزبان خود بگذرد. در نیمه دوم نیز رقابت بین دو تیم نزدیک و پیاپی پیش رفت و در پایان تیم شهرداری گرگان موفق شد 86 بر 72  تیم میزبان را شکست دهد و دومین پیروزی خود را در این فصل تجربه کند.

نیروی زمینی-لوله آ.اس شیراز

تیم نیروی زمینی در تالار آزادی میزبان شاگردان دوانی زاده بود و در نیمه نخست این رقابت با اختلاف دو امتیازی 35 بر 33 بازی را واگذار کرد.در نیمه دوم نیز سربازان اسلامی موفق شدند 74 بر 69 تیم لوله آ.اس شیراز را شکست دهند و  هشتمین شکست شاگردان دوانی زاده در این فصل  رقم خورد.

پتروشیمی بندرامام-شیمیدر تهران

 صدرنشین جدول تیم پتروشیمی بندرامام در خانه خود در نیمه نخست این دیدار موفق شد 56 بر 29 از سد شاگردان هاشمی بگذرد. در نیمه دوم هم شاگردان شاهین طبع همانند نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند  94 بر 75 شیمیدر تهران را در هم کوبیدند.

شهرداری اراک-شهرداری تبریز

تیم شهرداری اراک امروز مهمان شاگردان حاتمی بودند و در نیمه اول این بازی موفق شدند33 بر 25 میزبان خود را شکست دهند. در نیمه دوم تیم شهرداری تبریز سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت اما در پایان با نتیجه 79 بر 71 مغلوب تیم مهمان خود شد.

دانشگاه آزاد-نفت آبادان

از مهم ترین دیدارهای امروز تقابل دو تیم هم تراز جدول بود که شاگردان سامری عصر امروز در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفتند و در نیمه نخست 35 بر 24 نتیجه را به تیم میزبان واگذار کردند. در نیمه دوم نیز شاگردان سامری موفق شدند 68 بر 65 از سد دانشگاه بگذرند و یک پله در جدول صعود کنند.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار