دبیردر صحن شورای شهر تهران:

موضوع ارتقای کیفی زندگی در منطقه 12 مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورا گزارشی در خصوص پروژه های منطقه 12 شهر تهران را ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر در سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران  پس از ارائه گزارش "تملک املاک و اجرای طرح آمایش، بهسازی و ساماندهی منطقه 12 در راستای اجرای بند 8 تبصره 23 بودجه سال 1395 شهرداری تهران" گفت: در بودجه سال 95 مصوب بودجه منطقه 12 دویست میلیارد تومان بود که در آن زمان هم شورا تاکید کرد که طرح‌ها و برنامه‌های منطقه باید در شورا مصوب شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروژه های منطقه 12 پروژه های عمرانی است، بیان کرد: برنامه های منطقه را پروژه به پروژه در کمیسیون بررسی کردیم و ماحصل بررسی های انجام شده طی سه ماه گذشته گزارشی است که در صحن ارایه می کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: درمنطقه 12 تهران با جمعیت 240 هزار نفر و مساحت 1600هکتارباید بحث ارتقا کیفی زندگی در دو بخش انضباط شهری و کالبد شهری مورد توجه قرار گیرد. 

وی در ادامه به مشکلات محله هرندی اشاره کرد و گفت: منطقه دوازده 13 محله دارد و هرندی یکی از محله های این منطقه است که باید مشکلات آن به سرعت حل شود.

دبیر با اشاره به تعریف 230 پروژه در برنامه منطقه 12 اظهار داشت: برای رفع مشکلات این منطقه باید اقدامات محلی، منطقه ای و اصلاح اسناد فرادستی انجام شود. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: برای ارایه این گزارش از سه طریق این جمع بندی را انجام دادیم. دفاتر نوسازی مستقر در بافت فرسوده محلات، کسب نظرات ساکنان و همچنین با استفاده از نظرات متخصصان و مدیران ارشد مدیریت شهری به شناخت دقیق آسیب ها و ظرفیت‌های محلات رسیدیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار