ساری؛

راه اندازی انجمن بانوان فعال در گردشگری

انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران گفت: بخش دولتی تنها وظیفه تامین زیرساخت های گردشگری را به عهده دارد اما آنچه به عنوان سرمایه گذاری مطرح است باید در حیطه وظایف بخش خصوصی تعریف شود.

وی افزود : از آنجا که تعداد قابل توجهی از بانوان این استان در حوزه گردشگری فعال هستند و قدم های خوبی را نیز تا به امروز برای توسعه گردشگری مازندران برداشته اند باید گفت حضور مقتدرانه بانوان در حوزه گردشگری و صنایع دستی باورمندی جامعه را به این قشر افزایش داده است.

فریده سعیدآبادی نماینده انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران در شرق مازندران گفت: انجمن بانوان فعال با هدف زمینه سازی، ساماندهی و تقویت حضور اقتصادی – اجتماعی بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد و 170عضو دارد.

وی افزود: انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری یک انجمن کشوری با هدف توانمندسازی و ارتقای توانایی‌های بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری است.

نماینده انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران در شرق مازندران گفت: علاوه بر توانمندسازی بانوان در این حرفه، پشتیبانی، حمایت، تسهیلگری، مشاوره و پایش عملکرد در زمینه بهبود فضای کسب‌وکار، تقویت تعاملات با بخش دولتی و شبکه‌سازی بین سرمایه گذاران مرتبط و تشکیل شبکه های محلی، استانی و ملی از آنان جز اهداف این تشکل است.

فریده سعیدآبادی با بيان اينكه حوزه فعالیت انجمن سراسر ایران و بین المللی است افزود: انجمن می تواند پس از تصویب هیئت مدیره و هماهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در مراکز استان ها شعبه و در شهرستان ها و خارج از کشور نمایندگی دایر کند.

وی گفت : این انجمن پلی میان فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی و مسئولان ذیربط دولتی است تا مسئولان دولتی با مشکلات و معضلات این بخش آشنا شده و راه حل هایی برای رفع آن پیدا کنند.

انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران، انجمنی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که تاکنون به 31استان کشور سفر کرده و 170عضو دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار