ساری،

مازندران آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

شهرها و روستاهای مازندران در زمان باقی مانده به نوروز96 شرایط مطلوب حضور کردشگران را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : مازندران همواره درسالیان اخیر در صدر سفرهای نوروزی و اقامت گردشگران قرار داشت و مقصد ایرانیان در تعطیلات سال نو بوده است.

وی افزود:همه دستگاهها و مجموعه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر همچون سال های گذشته باید زمینه حضور خاطره انگیز گردشگران را فراهم کنند تا شاهد نوروز متفاوت نسبت به سال گذشته باشیم.

وی افزود:شهرداران و دهیاران بیشترین نقش را در زیبا سازی و چشم نوازی شهرها و روستاها ایفا می کنند وپیشتاز خدمات نوروزی محسوب می شوند.

بزرگ نیا افزود:ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در نوروز 96 هم با تلاش هزاران نفر از نیروهای خدمات رسان ,تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوب سفر در استان فراهم شود.

وی اظهار داشت:ستاد هماهنگی خدمات سفر هماهنگ کننده دستگاههای مجری در حوزه سفر است و سازمان میراث فرهنگی هم یکی از اعضای آن به شمار می آید.

وی با بیان این که در زمان ۲۰ روزه نوروز با حجم زیادی از سفرها روبرو می شویم افزود:قصد داریم با همراهی اهالی فرهنگ و هنر، دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری‌ها باورها و آئین‌های ناب و جذاب خود را در قالب هنرهای تجسمی، نمایش و فیلم به نمایش بگذاریم تا گردشگران لحظات بانشاطی را در مازندران سپری کنند. بی‌شک برنامه‌های فرهنگی در زمینه جذب گردشگر و افزایش ماندگاری آنان در استان تاثیر بسزایی خواهد داشت

وی بیان کرد: علاقه مندان به ایرانگردی، مازندران را با نگاه سرزمین فرهنگ، تاریخ و طبیعت سحر انگیز ببینند و از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار