وجود اختلاف‌نظر در گروه پرستاری طبیعی است/قرارگیری در مسیر ارتقا جایگاه پرستار با توسل به شیوه‌های منطقی

مدير پرستاري دانشگاه علوم پزشكي آبادان گفت: توسل به شیوه های تعاملی و منطقی زودتر می تواند ما را در مسیر ارتقاء جایگاه پرستاری قرار دهد.

وجود اختلاف نظر در گروه پرستاری طبیعی است/قرارگیری در مسیر ارتقا جایگاه پرستار با توسل به شیوه های منطقی
سکینه حسین جانی مدير پرستاري دانشگاه علوم پزشكي آبادان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دلسوزان پرستاري كشور به چيزي جز همدلي و تعامل نمي انديشند و آنان كه بر طبل اختلاف و تنش مي كوبند، خلاف اين مسير حركت مي كنند.

وی نشست اخیر هم اندیشی شورای های هماهنگی پرستاری را در پیشبرد اهداف و مطالبات جامعه پرستاری مثبت ارزیابی کرد و گفت: چنین نشست هایی می تواند روزنه ای در جهت ایجاد تعامل و همراهی بین فعالان حوزه پرستاری باز کند و در رفع سوء تفاهمات و حاشیه سازی هایی که متاسفانه برخی افراد در مواردی سعی در ایجاد آن را دارند، بسیار کمک کننده باشد.

حسین جانی بیان کرد: بی شک این نشست علاوه بر تبیین اقدامات دلسوزانه معاونت پرستاری، موجب هوشیاری جامعه فهیم و خدوم پرستاری مي‌شود. در شرایط کنونی هر فردی که هدفش اعتلای پرستاری باشد نباید به چیزی به جز تعامل و همدلی فکر کند و توسل به شیوه های تعاملی و منطقی زودتر می تواند ما را در مسیر ارتقاء جایگاه پرستاری و تحقق مطالبات و خواسته های بحق و قانونی پرستاران قرار دهد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان اختلاف نظر و دیدگاه بین اعضا، اعم از گروه پرستاری را امری طبیعی دانست و گفت: مسیر تعامل و گفت وگو می تواند بسیار زودتر ما را به نتیجه مطلوب برساند.

وی با تأکید بر اهمیت صبر و حوصله بین اعضای جامعه پرستاری و مسئولان این حوزه گفت: تنها در سایه همراهی و تعامل می توان اختلاف نظرها و سوء تفاهمات را در جهت تعالی جایگاه پرستاری و تحقق اهداف این حوزه مرتفع کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: امید است بتوان شاهد ارتقاء روز افزون جایگاه و شأن پرستاری در ایران و حتی دنیا بود و در پی آن با ارتقاء کیفیت مراقبت های پرستاری و عملکرد جامعه پرستاری مردم بیش از پیش منتفع شوند زیرا رضایت مردم و بیماران اولویت اول جامعه پرستاری و هویت پرستاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار