کرمان؛

2 دی زمان اهدا جایزه ملی استاد باستانی‌پاریزی

مراسم دریافت جایزه ملی استاد باستانی‌پاریزی دوم دی با حضور اساتید برجسته علمی کشور در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بابک آل‌طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در نشستی خبری گفت: این فرهیخته کشوری قریب 70 سال در حوزه تاریخ و فرهنگ کشور قلم‌ زده و یک چهره ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی خاص زنده‌یاد باستانی‌پاریزی توجه به زادگاهش استان کرمان است گفت: یکی از اهداف ارائه جایزه ملی تداوم راه و مسیر علمی این استاد است.

آل‌طه با بیان اینکه آثار ارائه شده برای دریافت جایزه استاد باستانی‌پاریزی در سه حوزه و در دو بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: آثار در حوزه‌های تاریخ، ادبیات عامه و فرهنگ‌عامه و در دوبخش کتاب و پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دریافت و مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه 128 اثر ثبت‌نام و مورد بررسی اولیه قرار گرفت تصریح کرد: در بررسی اولیه 91 اثر برای داوری انتخاب شد که در نهایت 20 اثر به مرحله پایانی و انتخاب برگزیدگان راه یافتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به اینکه برگزیدگان این آثار در مراسم دریافت جایزه ملی استاد باستانی‌پاریزی در تاریخ دوم دی‌ماه معرفی می‌شوند گفت: این مراسم با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از شخصیت‌های برجسته و اساتید علمی کشور از ساعت 13 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار