مشهد

آغاز به کار پایگاه علمی و پژوهشی بسیج گناباد

سومین پایگاه علمی و پژوهشی بسیج استان خراسان رضوی طی مراسمی در شهرستان گناباد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در این مراسم گفت: پایگاه علمی و پژوهشی شهید احمدی روشن به عنوان یکی از پایگاههای زیر مجموعه سازمان بسیج علمی و فناوری خراسان رضوی با اهداف شناسایی، جذب و هدایت ایده های خلاقانه، هدایت و حمایت از نوآوران، محققان و فعالان عرصه علم و فناوری و توسعه و تقویت تشکل های این بخش با روحیه و تفکر بسیجی راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت 85 هزار نفری گناباد در رده های مقاومت بسیج شهری و روستایی سازماندهی شده و فعالند، ابراز امیدواری کرد راه اندازی پایگاه علمی و پژوهشی بسیج در جذب، ساماندهی و استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی در مسیر توسعه و پیشرفت علمی جامعه تاثیر گذار باشد.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بصیرت و دشمن شناسی مردم و مسئولان افزود: بسیجیان باید به عنوان پرچمداران بصیرت در آگاهی بخشی قشرهای مختلف پیش قدم باشند.
ابراهیم زاده ادامه داد: مشکلات کشور با ارتباط با آمریکا رفع نمی شود و عاقبت دوستی با این کشور که در طول تاریخ انقلاب اسلامی چندین بار عهدشکنی و دشمنی های بسیار در مقابل ملت ایران انجام داده است، جز بدبختی نیست.
سرهنگ ابراهیم زاده اظهار کرد: آمریکا به شیوه های مختلف دشمنی خود را با ایران به اثبات رسانده است و رابطه ایران با این کشور هیچ زمان دوستانه نخواهد بود و تنها راه حل رفع مشکلات کشور اعتماد به جوانان و متخصصان توانمند داخلی می باشد.
فرمانده پایگاه علمی و پژوهشی شهید احمدی روشن گناباد هم گسترش کرسی های نظریه پردازی در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی، شبکه سازی اقشار مختلف دانشور در تولید علم نافع و ایجاد پایگاه علمی و آموزشی در سطح پایگاه های بسیجی را مهمترین رویکرد فعالیتهای این پایگاه ذکر کرد.
انتهای پیام// ح ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار