آیت الله نوری همدانی در دیدار با وزیر بهداشت عنوان کرد؛

مسئولان باید مسائل را بین خودشان حل کنند/ عملکرد خوب وزرا مبین سربلندی نظام است


آیت الله نوری همدانی گفت: مسئولان باید مشکلات خود را بین خودشان کنند و نباید این مسائل به رسانه‌ها کشیده شود.


به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله نوری همدانی عملکرد وزارت بهداشت و اجرای طرح تحول سلامت را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: این اقدامات توفیقات خوبی را برای نظام به وجود آورده است و شما از ثواب اخروی بالایی برخوردار هستید.

وی بیان کرد: شریف ترین انسان‌ها افرادی هستند که به افراد مسلمان کمک کنند و این کار شما بسیار تاثیرگذار است و در دل‌های مردم محبت شما موج می‌زند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن اظهار امیدواری در ارتقای سلامت کشور به سطح عالی، ادامه داد: شما از نظر ارزش انسانی در طبقه بالایی قرار دارید و من از زحمات و تلاش‌های شما کمال تشکر را دارم.

این مرجع تقلید جهان تشیع اظهار داشت: عملکرد خوب وزرا نشان دهنده سربلندی نظام است و در کارهای مهم ممکن است نواقصی پیش بیاد و انسان نباید در این لحظات عقب نشینی کند و یا دلسرد شود.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: افراد باید مسائل خود را در بین خودشان حل کنند و نباید کار به رسانه‌ها کشیده شود.

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلام شده به اعضای هر 3 هزار نفر در استان قم یک نفر کار مراقبت سلامت افراد را بر عهده دارند و پیشگیری از بیماری یکی از اهداف وزارت بهداشت است.

هاشمی با بیان اینکه امام بزرگوار ما تلاش ویژه برای حفظ وحدت حوزه و دانشگاه‌ داشتند، تاکید کرد: از برکات وحدت بین حوزه و دانشگاه سرعت بخشیدن انقلاب اسلامی است و امام بزرگوارمان همیشه سعی کردند با حفظ وحدت حوزه دانشگاه رابطه ملت و دولت را عمیق کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار