مشهد؛

اجرای رزمایش رهایی گروگان در سبزوار

رزمایش رهایی گروگان با حضور نیروهای ویژه ناجای خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.

اجرای رزمایش رهایی گروگان در سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این رزمایش پلیسی با حضور نیروهای یگان ویژه خراسان رضوی (نوپو) و یگان های پلیس سبزوار با سناریوی درگیری ارازل و اوباش و رهاسازی گروگان انجام شد.
انجام حرکات رزمی، عملیات رهایی گروگان، مقابله با اغتشاشگران، اراذل و اوباش، حرکات نمایشی، فرود و صعود از ساختمان (راپل) و رژه خودرویی در سطح شهر از بخشهای این رزمایش بود .
در ابتدای این رزمایش نیروهای ویژه پلیس با انجام حرکات نمایشی از قبیل اسلحه کشی و هدف قرار دادن اهداف متحرک امادگی خود را به نمایش گذاشتند.
همچنین سناریوی درگیری با ارازل اوباش و رهاسازی گروگان توسط نیروهای ویژه با موفیقت کامل به اجرا درامد.
فرمانده نیروی انتظامی سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ نوع مأموریت توسط نیروهای پلیس انجام می شود اظهارداشت: نیروی انتظامی حافظ اقتدار و امنیت در جای جای کشور است.
سرهنگ سید محمد هاشمی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز هشیار تر و مقتدر تر از گذشته آماده خدمت رسانی به مردم است ابراز داشت:پارسال ۶مورد قتل در سبزوار اتفاق افتاد و این آمار در سال جاری به صفر رسیده است.
او همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی عزم جزمی برای مقابله با ارازل و اوباش دارد ادامه داد: ۲۱ مورد از درگیری های ارازل و اوباش پارسال ثبت شده است که با اقتدار و اقدامات پیشگیرانه پلیس این رقم برای امسال به صفر رسیده است.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام امام زمان و امام خامنه ای
۱۵:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
احسنت