واشنگتن: درباره موضوعات مهم با روسیه گفتگو می کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن قصد دارد درباره موضوعات مهمی با روسیه گفتگو کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که سخنگوی کاخ کرملین چهارشنبه گفت مذاکرات بین روسیه و آمریکا تقریبا در تمامی سطوح متوقف شده جان کربی از ادامه گفتگوها در موضوعات مهم با روسیه خبر داد!

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت درباره موضوعات مهم با روسیه گفتگو داریم. جان کربی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: واکنش شما به اظهارات مقامات کرملین درباره روابط بسیار سرد آمریکا و روسیه چیست؟ گفت: ما درباره موضوعات مختلفی با روسیه توافق نداریم اما روشن است گفتگو قطع نشده است. دیروز جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تلفنی گفتگو کرد.

وزارت دفاع هم اذعان کرد که در زمینه اجتناب از برخورد نظامی در جریان عملیات در سوریه، بحث و گفتگو صورت گرفت. قطعا در زمینه موضوعات مهم، همچنان گفتگو بین دو کشور وجود دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درمورد گزارش های منتشر شده درخصوص خروج آخرین گروه از عناصر مسلح مخالف از شهر حلب گفت:« فکر نمی کنم ما بتوانیم با قاطعیت در این خصوص چیزی بگوییم.»

در همین حال میتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه اعلام کرد مذاکرات بین روسیه و آمریکا تقریبا در تمامی سطوح متوقف شده است. این درحالی است که روابط بین دو کشور از زمان پایان جنگ سرد تا کنون در بدترین شرایط قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو دمیتری پسکوف در مصاحبه با شبکه تلویزنونیMir-TV روسیه گفت: مذاکرات با آمریکا تقریبا در تمامی سطوح متوقف شده است و ما ارتباط برقرار نمی کنیم و یا تماس های خود را کاهش می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار