مواضع برخی در خصوص فتنه 88 مشخص نیست

امام جمعه موقت کرمان گفت :برخی افراد در راهپیمایی 9 دی با مردم در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و مواضع خود را اعلام داشتند اما هنوز بعضی افراد مواضع خود را نشان نمی‌دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام مهدی عرب پور در جمع مردم خداجوی کرمان از کاهش رشد جمعیت کشور ابراز نگرانی کرد و گفت:مسأله رشد جمعیت در خانواده‌ها جدی گرفته شود .

وی به سالروز استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور در سال 63 اشاره کرد و گفت: از زمان فرمان امام (ره) در خصوص استقرار سپاه در فرودگاه‌ها تاکنون تهدیدی اتفاق نیفتاده است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به نزدیک شدن به میلاد حضرت مسیح گفت :توقع ما از کشورهایی که پیروان مسیح هستند این است که در مسیر حضرت مسیح حرکت کنند زیرا حرکت‌ها و اهداف حضرت مسیح مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم بوده است.

وی گفت: روز 9 دی یکی از روزهای حماسی مردم کشور است، 9 دی از یک طرف برای تاریخ انقلاب ما یک عبرت است و از طرف دیگر برای مردم ما یک امتحان بود که سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد: دشمنان ما برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه طراحی کرده بودند و باید بدانیم که دشمن هرگز نسبت به انقلاب اسلامی ما کوتاه نمی‌آید و همیشه دنبال این است به نوعی انقلاب اسلامی را ساقط کنند و از ماه‌های قبل انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برنامه‌هایی طراحی کرده بودند.

وی با بیان اینکه 9 دی هیچ‌گاه نباید فراموش شود، گفت: برخی افرادی که در تظاهرات حضور داشتند زمانی که متوجه شدند این حرکت یک فتنه است در راهپیمایی 9 دی همگام با مردم در خیابان‌ها حضور پیدا کردند و مواضع خود را اعلام داشتند اما هنوز بعضی افراد مواضع خود را نشان نمی‌دهند اما رافت نظام اسلامی سبب شده تا این افراد همچنان حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.