کرمان؛

عده ای وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند

امام جمعه موقت کرمان گفت :ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند و همه مسلمانان باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام محمد صباحی در جمع مردم نمازگزار کرمان گفت ارتباط با خدا انسان را قوی می کند و می تواند دربرابر مشکلات ایستادگی کند.

وی به سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی(عج) اشاره کرد و افزود: یکی از این وظایف شناخت امام مهدی(عج) است چرا که الان چند نفر در دنیا ادعای مهدویت کرده‌اند و با وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی اعتقادات خود را تبلیغ می‌کنند.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به آغاز هفته وحدت افزود :ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند و لازم است تا همه مسلمانان نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

وی تصریح کرد: بیماری ایدز هزینه‌های سنگینی را به خانواده‌ها و دولت تحمیل می‌کند و رعایت مسائل شرعی و بهداشتی توسط همه افراد برای پیشگیری از این بیماری لازم و ضروری است.

امام جمعه موقت کرمان به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب اشاره و ابراز امیدواری کرد: خون پاک‌ وی موجب استحکام سنگر نماز و نماز جمعه شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار