کرمان؛

فرمانداران و بخشداران پیش‌بینی‌های لازم برای انتخابات را داشته باشند

مدیرکل انتخابات استانداری کرمان گفت:فرمانداران و بخشداران پیش‌بینی لازم برای انتخابات اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را داشته باشند.

فرمانداران و بخشداران پیش‌بینی‌های لازم برای انتخابات را داشته باشند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی‌یار اسکندری‌نسب  مدیرکل انتخابات استانداری کرمان صبح امروز در جلسه تشکیل صندوق های خرد روستایی با حضور فرمانداران و بخشداران استان کرمان اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران پیش‌بینی لازم برای انتخابات اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر پست‌های خالی در فرمانداری‌ها وجود دارد، افرادی را برای سرپرستی انتخاب کنید، زیرا از آذرماه سال جاری به بعد این کار امکان‌پذیر نیست.

اسکندری‌نسب افزود: انتخابات سال 96 انتخابات  سنگینی است و فرمانداران و بخشداران آمادگی لازم را برای ایجاد زیرساخت‌ها داشته باشند.

وی تاکید کرد: از پایان آذرماه سال جاری تا تیرماه سال 96 با مرخصی به غیر از مرخصی‌های ماموریتی فرمانداران موافقت نمی‌شود.

مدیرکل انتخابات استانداری کرمان بیان داشت: ارسال گزارشات نماز جمعه در وقت معین، آمادگی برای همایش فرمانداران و بخشداران، اقدامات لازم برای دریافت کد آبادی‌ها و گزارشات 16 آذرماه از جمله مواردی است که فرمانداران و بخشداران نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

گفتنی است ؛ جلسه توجیهی تشکیل صندوق‌های خرد روستایی با حضور فرمانداران و بخشداران استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.