کرمان؛

دشمن با لبخند ما دست از دشمنی برنمی دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمنی غرب با ایران اسلامی کاملا جدی و اساسی است و ساده لوحی است اگر فکر کنیم لبخند دیپلماتها و زدن حرفهای اروپا پسند ، این دشمنی را برطرف یا کمرنگ میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد نبی حبیبی دوشنبه شب در نشست همگرایی اصولگرایان استان کرمان در کرمان گفت: عده‌ای فکر می‌کنند، اگر ما چند دیپلمات خنده‌ رو و اهل مسامحه بفرستیم تا با آمریکا مذاکره کنند، سوءتفاهم‌ها رفع می‌شود، یا با زدن حرفهای اروپا پسند مشکلات فرهنگی حل میشود ، خیر این طور نیست ، بلکه دشمن در مقابله با ما جدی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین به ضرورت وحدت نیروهای اصولگرا در انتخابات مهم سال اینده اشاره کرد و گفت: طی مذاکرات 4 ماه گذشته با طیف های مختلف اصولگرا ، همه اتفاق نظر دارند در انتخابات آینده با نامزد واحد وارد عرصه رقابت شویم و امیدواریم این اتفاق نظر تا پایان برقرار باشد .

وی گفت: لازم است اصولگرایان با ظرفیت و ائتلاف کامل وارد میدان ریاست جمهوری شوند و همه تلاش کنند یک نامزد واحد داشته باشند، زیرا داشتن نامزدهای متعدد به معنای امضای شکست اصولگرایان در انتخابات آینده است. حبیبی گفت: نیروهای انقلاب نمی‌توانند وحدت مقطعی و موسمی داشته باشند و تا زمانی که انقلاب هست، ضرورت وحدت هم وجود دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: هر وقت با انگیزه‌های مبتنی بر منافع حزب خود، قبیله خود و طایفه خود به میدان آمدیم حتما شکست خوردیم، بنابراین به این موضوع باید توجه داشت، ائتلاف اصولگرایان یک ضرورت دائمی است .

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: باید به این نکته توجه کنیم که عده‌ای جزو تشکل‌های اصولگرا نیستند، اما نیروی انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و حق نداریم، بگوییم هر کس عضو گروه‌های اصولگرا نباشد، نیروی انقلاب نیست.

حبیبی ادامه داد : جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده است به میدان انتخابات ریاست جمهوری می‌آید و محوریت ائتلاف اصولگرایان را بر عهده می‌گیرد و قرارشان بر این شده است که اصولگرایان را برای دعوت دسته‌بندی نکنند، بلکه همه را دعوت کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا معتقدیم مرکز نباید در استان‌ها دخالت کند و اصولگرایان در استان‌ها سعی کنند در انتخابات شوراها با یک صدا و یک فهرست به میدان آیند.

حبیبی گفت :خواب مجلس ششم را برای انتخابات مجلس دهم دیده بودند و اصولگرایان استان‌ها این نقشه را به هم زدند و پیروزی اصولگرایان در استان‌ها شکست در تهران را جبران کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی متذکر شد :کسانیکه در قبضه کردن مجلس دهم شکست خوردند می‌خواهند در انتخابات شوراها جبران کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار