مشهد؛

برگزاری طرح " مدرسه مهارت " ویژه دانش آموزان مدارس امام رضا(ع)

طرح دانش آموزی مدرسه مهارت با هدف ارتقای سطح مهارتی دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) برگزار می شود.

برگزاری طرح به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: این طرح با شعار «من می توانم» قرار است بهمن امسال ویژه دانش آموزان پایه چهارم تا ششم ابتدایی و هفتم تا نهم متوسطه اول اجرایی شود.
محمد تقی فخریان افزود: این طرح به منظور زمینه سازی بروز استعدادهای دانش آموزان و آموزش مهارت های مورد نیاز جامعه جوان کشور پیش بینی شده است.
وی گفت: مهارت ها در این طرح به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم بندی شده است و دانش آموزان برای گذراندن مهارت های تخصصی ملزم به گذراندن مهارت های عمومی هستند که این مهارت ها شامل خلاقیت، قدرت حل مسئله، سواد رسانه، ارتباط موثر با دیگران و پرونده رشد با هدف شناخت و ترسیم شغل آینده در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به کلاس های مهارت های تخصصی افزود: خشنویسی، تبلیغات محیطی، اوریگامی، گرافیک، نویسندگی، تعمیر لوازم منزل، عکاسی با موبایل، ساخت نرم افزارهای کاربردی موبایل، تدوینگری، اصول مداحی، روخوانی و روانخوانی از جمله مهارت های تخصصی است که دانش آموز بر اساس علایق خود این رشته‌ها را انتخاب می کند.
فخریان گفت: برگزاری برنامه های جنبی نظیر اردوهای تفریحی و جذاب، بازدیدهای علمی و برنامه های تفریحی از دیگر برنامه های این طرح دانش آموزی است.
وی مهلت ثبت نام را تا 16 دی اعلام کرد و گفت: علاقمندان به ثبت نام در این کلاس‌ها می توانند به مدیریت واحدهای آموزشی مدارس امام رضا(ع) و یا به آدرس bonyadfarhangi.aqr.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.