قانونگذاران آمریکایی از هزینه‌های محافظت از ترامپ شکایت کردند

چند تن از قانونگذاران آمریکایی با ارسال نامه‌ای از دولت این کشور درخواست کردند هزینه‌های محافظت از ترامپ را بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت "هیل"، نمایندگان ایالت فلوریدا در کنگره آمریکا از وزارت دادگستری و امنیت داخلی آمریکا درخواست کردند مادامی‌ که دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا -- در استراحتگاه "مار لاگو" حضور دارد، هزینه مراقبت‌های امنیتی از وی را به شهر "پالم بیچ" پرداخت کنند.

"مارکو روبیو" – سناتور فلوریدا – و چند تن دیگر از اعضای کنگره طی نامه‌ای از نهادهای امنیتی آمریکا درخواست کرده اند از منابع مالی که کنگره در ماه گذشته در قانونی تصویب کرد، برای پرداخت هزینه‌های محافظت از ترامپ به شهر پالم بیچ استفاده کنند.

ترامپ قصد دارد برای تعطیلات کریسمس، 10 روز را در استراحتگاهی در ایالت فلوریدا سپری کند. 

پیشتر، دونالد ترامپ برای تعطیلی‌های روز شکرگزاری به این شهر سفر کرده بود. شهردار پالم بیچ اعلام کرده است محافظت از رئیس جمهور منتخب آمریکا برای این شهر طی 4 روز، 250 هزار دلار هزینه داشته است.

کنگره آمریکا قانون بودجه‌ای به ارزش 7 میلیون دلار برای محافظت از رئیس جمهور منتخب این کشور تصویب کرده است. اما به نظر نمی‌رسد این مبلغ بتواند تمامی هزینه‌هایی که متوجه نهادهای محلی بوده است را تسویه کند.

به عنوان مثال، شهرداری نیویورک از کنگره آمریکا درخواست کرده است بابت محافظت از دونالد ترامپ پس از انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، به اداره پلیس این شهر 35 میلیون دلار پرداخت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار