آذری:ذوب آهن هزینه میزبانی عربستانی ها را نمی دهد

مدیر عامل ذوب آهن گفت : بر اساس بخشنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ما تنها در مقابل تیم های عربستانی هزینه سفر خودمان را پرداخت می کنیم.

آذری:ذوب آهن هزینه میزبانی عربستانی ها را نمی دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشنامه ای اعلام کرد که بر اساس آن تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل تیم های عربستانی و در کشور ثالث تنها می توانند هزینه سفر خود تیم ها را پرداخت کنند و نیازی به پرداخت هزینه های تیم میهمان نیست.

 استقلال تهران،استقلال خوزستان ، پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان از جمله تیم هایی هستند که بر اساس مقررات می‌توانند هزینه میزبانی تیم‌های عربستانی در کشور ثالث را پرداخت نکنند این در حالی است که گزینه دیگری هم بر روی میز است و آن هم پرداخت کامل هزینه میزبانی از یک تیم عربستانی در کشور ثالث.اما از آنجا که باشگاه های ایرانی این روز ها حال و روز مناسبی ندارند بعید به نظر می رسد که باشگاهی حاضر به پرداخت هزینه تیم های عربستانی هم بشود .

در همین خصوص سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما در نظر داریم تا تنها هزینه‌های باشگاه خودمان را پرداخت کنیم و هزینه‌های میزبانی تیم عربستانی را نمی دهیم چون در این صورت از لحاظ اقتصادی برای ما بهتر است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار