معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت بازیکنان خارجی به فیفا را هر روز پیگیری می کنیم تا با خطر کسر امتیاز مواجه نشویم.

علی جمشیدی درباره جدیت فیفا در کسر امتیاز باشگاه های بدهکار در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  ما لحظه ای از تعهدات خود در قبال شکایت بازیکنان خارجی به فیفا غافل نیستیم و با حساسیت بالا این مسائل پیگیری می کنیم. به هر حال ما دوست نداریم اتفاق ناگواری برای باشگاه رخ بدهد و امتیازی از تیم کسر شود. 

وی درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد پرداخت نکردن هزینه میزبانی از سوی نمایندگان ایران مقابل حریفان عربستانی بیان کرد: مسئولان afc مکاتبات خود را با فدراسیون های هر کشور انجام می دهند و تاکنون مسئولان فوتبال چنین مسئله ای را به ما اعلام نکردند. به هر حال پرداخت نکردن هزینه میزبانی بازیها با تیمهای عربستانی به نفع باشگاه های ایرانی است. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی 3 میلیاردی به سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تاکنون ابلاغیه ای از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال درباره بدهی 3 میلیاردی دریافت نکردیم. به هر حال تمام تلاش خود را برای پرداخت بدهی ها می کنیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

جمشیدی درباره اینکه قرار است بدهی پرسپولیس به ذوب آهن از سوی سازمان لیگ پرداخت شود، عنوان کرد: همانطور که چندین مرتبه بیان کردم مهاجم هندوراسی سابق طرف قرارداد ما است و به باشگاه ذوب آهن ارتباطی ندارد. این بازیکن برای رفع مشکلش باید به باشگاه پرسپولیس بیاید تا این مسئله با مذاکره حل شود. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا به علت بدهی به بازیکنان خارجی از سوی فیفا با کسر امتیاز مواجه نشویم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار