حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر مطرح کرد؛

تلاش می کنیم تا حج عمره برقرار شود/ دولت تكليف آزادبرها را مشخص كند

نماينده ولی فقيه در بعثه مقام معظم رهبری از تلاش برای برقراری مجدد حج عمره در آينده ای نزديک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان حج و زیارت که امروز ( دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مسئوليت امانت الهی است كه بر دوش ما گذاشته شده و انجام وظيفه به نحو احسن محبت دل ها و رضايت خداوند را در پی دارد.

وی ادامه داد: از قبل از مسئوليت، آقای اوحدی را می‌شناختم که او انسان پركار و پرتلاشی بودند.

نماينده ولی فقيه در بعثه مقام معظم رهبری به اقدامات اوحدی در سازمان حج و زيارت اشاره كرد و گفت: وقتی ديدم كه اختلاف قيمت ارز مردم را آزار می دهد، به اوحدی گفتم چه خوب می شود حالا كه حج تعطيل است، پول مردم را باز گردانيم، وی تدبيری انديشيد تا از محل سود پول ها، ٢ ميليون تومان به ثبت نام كنندگان بازگردانده شود و در عين حال نوبت آن ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر ادامه داد: مدتی بعد به او گفتم كه حقوق كارمندان سازمان و بازنشستگان كم است و او تلاش كرد تا حقوق ها افزايش يابد، گرچه افزايش شامل حال بازنشستگان قبلی نشد.

وی همچنين با بيان اينكه هرگز راضی به رفتن اوحدی از سازمان حج و زيارت نبوده، گفت: از وی گله دارم كه بدون مشورت، بله گفت و البته هنگام صدور حكم جديد، من تهران نبودم تا اقدام كنم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خاتمه از دولت و صالحی اميری خواست تا تكليف آزاددرهای عتبات را مشخص كنند و گفت: بعد از تعطيلی حج، كارمندان دفاتر زيارتی مظلوم واقع شده و عملا درآمدی ندارند، آزادبرها در اربعين نيز يك ميليون نفر خارج از سامانه سماح آوردند و در مرز رها كردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر همچنين از تلاش برای برقراری مجدد حج عمره خبر داد و گفت: امیدواریم تا كشور ميزبان شرايط ما را قبول كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ دی ۱۳۹۵
اول از وهابی ها تعهد بگیرید به زوار تجاوز نکنند....شاید مردم هم بیان !!!
آخرین اخبار