در آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم ؛

واعظی: اندیشه های شهدا نباید فراموش شود

وزیر ارتباطات روحیه جهادی و بسیجی و پیروی از اندیشه شهدا در وزارت ارتباطات را ضامن رسیدن به آرمان انقلاب در این حوزه دانست.

واعظی: اندیشه های شهدا نباید فراموش شود
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از تمبر یادبود سردار سرافراز سپاه اسلام، سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، صبح امروز (دوشنبه) با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سرهنگ علیرضا عاشوری مسئول سازمان بسیج ادارات برگزار شد.

این مراسم  در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و  محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون برگزاری آن گفت: فکر می‌کنیم که اگر قرار است این نظام استوار بماند در هیچ زمانی نمی‌توانیم راه، فداکاری، ایثارگری، آرمان‌ها و اندیشه‌های شهدا را فراموش کنیم.
 
وی ادامه داد: به همین جهت در طول سال چندین برنامه داریم تا این اندیشه بین جوان‌ها زنده ماند و بین ما که این دوران را دیدیم، یادآوری باشد تا فراموش نکنیم که اگر امروز ما هستیم و این نظام برقرار است و امنیت در کشور حکم‌فرماست به خاطر همین اندیشه‌هاست که می‌تواند ما را نگه دارد.
 
 واعظی با تأکید بر ضرورت حفظ روحیه جهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در داخل وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه فکر می‌کنم همواره روحیه جهادی و روحیه بسیجی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم به آرمان‌های بلند انقلاب در این حوزه برسیم.

منبع: وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار