طاهری: ماندنم در پرسپولیس بستگی به حل مسائل قانونی دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مسائل قانونی مربوط به بازنشستگی ام حل شود در پرسپولیس ماندگار می شوم.

طاهری: ماندنم در پرسپولیس بستگی به حل مسائل قانونی داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی‌اکبر طاهری درباره  جلسه اش با وزیر ورزش و جوانان  اظهار کرد: حدود یک ماه پیش با سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش نشستی داشتم و مشکلات قانونی برای ماندنم در پرسپولیس را برای وی شرح دادم. در مدت حضورم در پرسپولیس به اداره مسائل جاری این تیم پرداختم تا اینکه به نیم فصل رسیدیم و نتوانستم مشکل بازنشستگی ام را برطرف کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: انتشار خبر جدایی ام از پرسپولیس از سوی مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. خودم را لایق لطف و محبت هواداران و حمایت آنها نمی‌دانم اما پرسپولیس با حمایت هواداران خود روند صعودی‌اش را طی می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: برای حل مشکل خود روز شنبه دیداری با وزیر ورزش  داشتم و مسائلم را مطرح کردم، همچنین امروز نیز به همراه اعضای هیئت مدیره نشستی با سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان داشتیم که قرار شد مطالب جلسه امروز را به اطلاع وزیر ورزش برساند. به هر حال در صورتی که مسائل قانونی حل شود در پرسپولیس ماندگار می شوم. 

طاهری در باره اینکه چه مسائلی را با سجادی به غیر از ابقایش در پرسپولیس مطرح کرد، گفت: یکسری از مسائل و مشکلات از قبل بوده است که با تعامل با وزارت ورزش و سازمان‌های دیگر امکان رفع آنها وجود دارد. پرسپولیس جایگاه خاصی بین هواداران دارد که لازمه‌اش این است که وزارت ورزش و سایر دستگاه‌های درگیر با هم تعامل داشته باشند تا نگرانی‌هایی به وجود نیاید. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فهرست ورودی اعلام‌شده از سوی این باشگاه تصریح کرد: فهرست برانکو محرمانه است و تا زمانی که قرارداد با بازیکن های پیشنهادی وی منعقد نشده باشد، اسامی را اعلام نمی‌کنیم.هر چند که لیست‌ اعلام‌شده برانکو را به هیچ‌عنوان تأیید نمی‌کنم.

وی در پایان درباره شایعه جذب رفیعی و پراهیچ خاطر نشان کرد: هیچ لیستی از سوی پرسپولیس اعلام نشده و این موضوع گمانه زنی رسانه ها است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار