آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس

از چراغ سبز برانکو برای جذب نوه سعید راد تا زمان حضور بمب نقل و انتقالات در باشگاه

سرخپوشان پایتخت تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو آغاز کردند تا از رقبای خود عقب نمانند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود اینکه طاهری حق امضا برای عقد قرارداد با بازیکنان جذب شده را ندارد اما سرخپوشان پایتخت مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو آغاز کردند تا از کورس رقابت با رقبای خود عقب نمانند. 

چراغ سبز برانکو برای جذب نوه بازیگر قدیمی سینما

آدام همتی نوه سعید راد بعد از حضور چند روزه در تمرینات پرسپولیس مورد تائید برانکو قرار گرفته و به احتمال زیاد سرخپوشان پایتخت این بازیکن دو رگه را به خدمت می گیرند. 

همتی 21 سال سن دارد و در پست هافبک نفوذی بازی می کند و سابقه بازی در لیگ رسته دوم فرانسه را دارد. ضمن اینکه پدر این بازیکن کانادایی است و از این رو وی 2 ملیتی محسوب می شود. 

مذاکرات جدی برای جذب مهاجم پیکان

مسئولان پرسپولیس مذاکرات جدی خود را برای به خدمت گرفتن منشا آغاز کردند. پیکانی ها چند بار مخالفت خود را برای انتقال منشا به پرسپولیس اعلام کردند اما سرخپوشان پایتخت این بار پیشنهاد بهتری برای جذب این مهاجم به پیکانی ها دادند. 

پاسخ قطعی باشگاه نفت به سرخپوشان پایتخت

باشگاه نفت به طور رسمی اعلام کرد که به هیچ عنوان حاضر به انتقال پراهیچ به پرسپولیس نیست اما برای در خدمت گرفتن آرام طبع حاضر به مذاکره با سرخپوشان پایتخت است. 

شجاع خلیل زاده از پرسپولیس دور شد 

مسئولان پرسپولیس به علت مخالفت باشگاه سپاهان بابت جدایی شجاع خلیل زاده تصمیم گرفتند که تا اقدامی برای جذب این بازیکن انجام ندهند تا رضایت زرد پوشان اصفهانی بدست آورند. 

بمب نقل و انتقالات به باشگاه پرسپولیس می رود

سروش رفیعی شاه ماهی نقل و انتقالات لیگ برتر امروز به طور رسمی خدمت سربازی اش به پایان رسید و فردا هم برای مذاکرات نهایی در باشگاه پرسپولیس حاضر می شود تا مقدمات حضورش در این تیم فراهم شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار