باشگاه پرسپولیس برای انتقال آرام طبع به نفت تهران خواستار ارائه پیشنهاد رسمی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت بعد از موافقت برانکو با جدایی آرام طبع اعلام کردند که حاضر به معاوضه این بازیکن با پراهیچ بازیکن نفت هستند اما مسئولان نفت این پیشنهاد را قبول نکردند. 

مسئولان پرسپولیس زمانی که از پیشنهاد نفتی ها به آرام طبع مطلع شدند اعلام کردند انتقال این بازیکن به نفت تهران منوط به پیشنهاد رسمی باشگاه نفت برای به خدمت گرفتن آرام طبع است. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تائید این موضوع گفت: ما برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر برانکو با باشگاه ها مذاکره می کنیم. براین اساس باشگاه های خواهان بازیکنان ما هم باید نامه رسمی بدهند تا پس از موافقت برانکو رضایت نامه صادر کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: با وجود اینکه برانکو با جدایی آرام طبع موافقت کرده است اما باشگاه های خواهان این بازیکن باید پیشنهاد رسمی خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن به باشگاه پرسپولیس بدهند تا در مورد صدور رضایت نامه تصمیم نهایی را بگیریم. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با بازیکنی به طور قطعی به توافق نرسیدیم و مسئولان نقل وانتقالات باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر برانکو هستند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار