تغییر و تحولات در کمیته نقل و انتقالات پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت قصد دارند فرد دیگری را به عنوان مسئول نقل و انتقالات، جایگزین ترکاشوند کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند فرد دیگری را به عنوان مسئول نقل و انتقالات زمستانی باشگاه جایگزین محمد علی ترکاشوند معرفی کنند.

گفته می شود امام وردی یکی از مسئولان پرسپولیس که در ثبت قراردادهای بازیکنان در هیئت فوتبال نقش داشته است در نقل و انتقالات زمستانی وظیفه جذب بازیکنان را بر عهده دار می شود.

در حال حاضر ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در دوبی به سر می برد و قرار است بعد از بازگشت به تهران کارهای اجرایی مربوط به نقل و انتقالات را به امام وردی واگذار کند.

ترکاشوند در زمان عهده دار بودن مسئولیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس با انتقاداتی از سوی هواداران رو به رو بود و حتی در جذب بازیکنان بی کیفیت اوکراینی و جدایی عالیشاه و نوراللهی نقش اصلی را ایفا کرده بود.

امام وردی ضمن تائید این موضوع گفت: باشگاه هنوز حکمی به من نداده است و این خبر را از رسانه ها شنیدم.در سالهای اخیر هم به ترکاشوند در نقل و انتقالات کمک می کردم و قراردادهای بازیکنان را در هیئت فوتبال ثبت می کردم.

وی درباره حق امضا نداشتن طاهری بیان کرد: این موضوع مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است و منتظر حکم وزارت ورزش هستیم تا بدون مشکلی بازیکنان مدنظر طاهری را جذب کنیم. 

امام وردی درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: همه بازیکنان مدنظر برانکو به جز سروش رفیعی با باشگاه های خود قرارداد دارند. براین اساس ما با باشگاه ها مذاکرات خود را شروع کردیم تا بازیکنان مدنظر برانکو جذب کنیم. 

وی در پایان درباره ناراحتی سپاهانی ها از افشای نام خلیل زاده در لیست برانکو خاطر نشان کرد: در حال حاضر مذاکره ای با خلیل زاده نکردیم و منتظر پایان بازی جام حذفی سپاهان هستیم تا اقدامات لازم انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار