ماجرای کمک مالی هدایتی به سرخ پوشان / تناقض در اظهارات پرسپولیسی ها

حسین هدایتی با افشای مبالغ اهدایی خود برای جذب بازیکنان پرسپولیس این موضوع را وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در ابتدای نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با مسائل حاشیه ای مواجه شدند. در حالی که پندار خمارلو مدیر رسانه ای  پرسپولیس معتقد است که حسین هدایتی کمک مالی به باشگاه نکرده است اما عابر بانک  با انتشار مبالغ اهدایی به باشگاه پرسپولیس راز قراردادهای نجومی سرخپوشان پایتخت را برملا کرد. 

افشای پرداخت مبالغ اهدا شده هدایتی برای جذب وحید امیری، سید جلال حسینی و محمد انصاری جدا از کمک مالی برای بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان به ایران نشان می دهد که مجموع مبلغ قراردادهای پرسپولیس همانند تیم رقیب خود استقلال نزدیک به 22 میلیارد تومان است. 

افشای ارقام بالای کمک هدایتی به پرسپولیس مربوط به زمانی بود که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان سابق، از طاهری و تیم پرسپولیس به علت  هزینه 15 میلیاردی در نقل و انتقالات تشکر کرد و حتی سرپرست باشگاه پرسپولیس را الگویی برای دیگر مدیران عامل نام برد اما اکنون گودرزی باید توضیحاتی درباره مبالغ قرارداد بالای پرسپولیسی ها بدهد. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره افشای مبالغ اهدایی هدایتی گفت: هواداران متمول باشگاه از جمله هدایتی تاکنون کمک های بسیاری برای حل مشکل مالی پرسپولیس کرده اند و اکنون هم در فصل نقل و انتقالات از کمک به باشگاه دریغ نمی کنند. 

وی در ادامه عنوان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود در آن صورت هواداران خاص پرسپولیس بدون مشکلی می توانند به تیم محبوب خود کمک کنند و مشکلی در این باره به وجود  نمی آید. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره انتشار هزینه هنگفت پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: باشگاه بودجه مشخصی برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو دارد و بیشتر از این توانایی پرداخت قراردادهای نجومی ندارد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه پیگیر لیست بازیکنان مدنظر برانکو هستند تا با جذب بازیکنان برای ادامه بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار