حق امضای طاهری دغدغه اصلی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

سرخپوشان پایتخت برای فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی با مشکل حق امضا نداشتن طاهری مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،وزیر ورزش و جوانان با وجود بازنشستگی طاهری تصمیم بر ادامه فعالیت وی در باشگاه پرسپولیس گرفته است اما تاکنون حکم ابقای طاهری را صادر نکرده است.براین اساس طاهری تا زمانی که حکم تمدید سرپرستی اش در باشگاه پرسپولیس دریافت نکند حق امضا ندارد. 

فصل نقل و انتقالات چند روز دیگر به طور رسمی شروع می شود اما سرخپوشان پایتخت تا زمانی که طاهری حق امضا نداشته باشد امکان جذب بازیکنان مدنظر برانکو ندارند. 

گشت و گذار مسئولان پرسپولیس در بحبوبه نقل و انتقالات زمستانی باعث نگرانی هواداران شده است و معلوم نیست پرسپولیسی ها چه زمانی قرار است فعالیت خود را بری جذب بازیکنان مدنظر برانکو شروع می کنند. 

مشکل حق امضا نداشتن طاهری حل می شود

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از طاهری حمایت های لازم را انجام می دهد و مشکل نداشتن حق امضای طاهری هم برطرف می کند. 

وی درباره غیبت طاهری در زمان نقل و انتقالات گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد و طاهری قبل از سفر به شمال هماهنگی های لازمه را انجام داده تا کارهای اداری باشگاه از سوی اعضای دیگر باشگاه انجام شود. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره شایعه حمایت مالی هدایتی در جذب بازیکنان مدنظر برانکو گفت: اگر باشگاه پرسپولیس در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد در آن صورت هواداران خاص از جمله هدایتی می توانند از لحاظ مالی به باشگاه کمک کنند و در ارتقای پرسپولیس تاثیر بگذارند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برانکو لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است و مسئولان پرسپولیس تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو انجام می دهند تا تیم برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار