اصفهان؛

پروژه «نفوذ» ادامه فتنه است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت :پروژه نفوذ تضعیف نظام و انقلاب اسلامی و مبارزه با برخی ارزش ها را بعد از فتنه دنبال می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالصاحب حسینی،دیشب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در جمع کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، با تاکيد بر اينکه دشمن اکنون با این ابزار به دنبال تضعیف نظام و انقلاب اسلامی است و مبارزه با برخی ارزش ها در این مسیر است گفت: دشمن با برخی اقدامات به دنبال زدودن روحیه شهادت طلبی در میان جوانان امروز است.
وی، بر اهمیت مسوولیت پذیری در حفظ انقلاب تأکید کرد و افزود :برای آنکه بخواهیم انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی باشد سکوت کردن در برابر انحرافات و تهاجمات دشمن معنا ندارد و کسی که در این مسیر ساکت باشد در جرم منحرفان شریک است. 
به‌گفته‌وی، همانطور که انبیا و ائمه اطهار شاخص های دوران خویش بودند و هر فرد به دلیل عدم بصیرت این حضرات معصومین را یاری نکرد دچار خسران شد در این زمان نیز شاخص ولایت فقیه است و هر فردی شاخص را گم کند نابود می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، در ادامه بصیرت افزایی و حضور به هنگام ملت در  دفاع از باورها و ارزش های الهی را پیام حماسه نهم دی دانست و گفت: در فتنه 88 مقامات کشورهای غربی نظیر انگلیس، آلمان و مقامات آمریکایی که نام مهره های فتنه بر سر زبان آنها بود به میدان آمدند تا بتوانند از این طریق، نظام را به پرتگاه ببرند اما با عنایت الهی و حضور مردم، انقلاب اسلامی از این خطرحفظ شد.
حجت الاسلام حسینی، بصیرت افزایی را مهمترین درس فتنه 88 خاطرنشان کرد و گفت :غرب پشت صحنه این فتنه قرار داشت که متاسفانه عده ای به دلیل عدم برخورداری از بصیرت کافی فریب آن را خوردند و در آن گرفتار شدند.
وی، با یادآوری عملکرد نادرست برخی خواص در فتنه 88 تصریح کرد: اینگونه واکنش ها در زمان ائمه نیز وجود داشت چنانکه برخی از صحابه پیامبر اکرم(ص) مقابل امیرالمومنین ایستادند و حتی جنگ جمل را به راه انداختند.
به گفته وی، لطف خدای متعال، هدایت قاطع و شجاعانه مقام معظم رهبری و حضور مردم سه ضلع خنثی سازی فتنه 88 بود.
حجت‌الاسلام حسینی،  در پایان با اشاره به پاسخ کوبنده ملت ایران در برابر فتنه و توهین این جریان به شعایر اسلامی، ارزشی و مقدسات اظهارداشت :مردم با حضور خود در راهپیمایی 9 دی و در برخی نقاط مانند کاشان در دو روز متوالی نشان دادند اهانت به مقدسات شان را تاب نمی آورند و همواره پشتیبان ارزش ها و باورهای خود هستند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.