اصفهان؛

بیانیه دستگاه ها و تشکل های سیاسی اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی

ادارات، دستگاه های اجرایی و تشکل های سیاسی استان اصفهان در بیانیه های جداگانه ای، 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در بیانیه ای، 9 دی ماه را به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی دانست که همه ایران یک صدا به ندای 'هل من ناصر حسین' زمان، لبیک گفته و با تمام وجود از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب دفاع کردند.
**سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز در بیانیه ای 9 دی را مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) و شروع حرکت و فرهنگ 'عزت‌خواهی' عنوان کرد و این عزت را باعث سربلندی ملت ایران دانست تا بار دیگر کشورهای بیگانه متوجه شدند که با دم شیر نباید بازی کرد.
**بسیج جامعه پزشکی اصفهان نیز در بیانیه دیگری با محکوم کردن جریان های تزویری نفاق، فتنه گر و غرب گرای استکباری اعلام کرد که به تحرکات استکبار جهانی به عنوان بازیگردان نابودگر کرامت انسانی و انسانیت الهی و همچنین عمال و بازیچه های آن در میدان های گوناگون اعم از علم، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و امنیت توجه داشته و اجازه عرض اندام به ایشان و بازی خوردگان کوته فکرشان را نخواهد داد.
**حوزه‌ علمیه خواهران اصفهان نیز در بیانیه دیگری، ۹ دی را اوج ولایتمداری و غیرتمندی ملت ایران برشمرد که عشق ملت قهرمان ایران به امام راحل را ثابت کرد.
**سازمان بسیج عشایری اصفهان نیز در بیانیه ای، حماسه عاشورایی ۹دی را آینه تمام نمای بصیرت، بیداری و هوشیاری ملت ایران و صحنه شکست و رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد.
** مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان نیز با صدور بیانیه ای گفت: حماسه 9 دی نشان داد که با وجود گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان پایبند به اصول اولیه خود به انقلاب اسلامی هستند و حراست از آرمان های انقلاب را رسالت اصلی خود می دانند.
**فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) نیز در بیانیه ای، 9 دی را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب و مظهر بصیرت و نفوذ ناپذیری مردم ایران برشمرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.