اصفهان؛

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنران مراسم 9 دی بادرود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) بادرود گفت: مراسم 9 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در شهر بادرود برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد طباطبایی  در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: گرامیداشت حماسه 9 دی برای ملت یک احساس وظیفه ملی و دینی است و این ایام فرصت مناسبی برای یادآوری آن حماسه عظیم و قدرشناسی از مردم ولایتمداری است که به صحنه آمده و چشم فتنه‌گران را در سال 88 کور کردند.

وی افزود: خلق حماسه 9 دی علاوه بر برچیده شدن بساط فتنه‌گران، تجدید عهد و میثاق مجدد امت با امام بود و مردم با راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از نظام و ولی‌فقیه اعلام کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) بادرود با بیان اینکه بسیج در چند سال گذشته سعی کرده تا با اجرای برنامه‌های مناسب دهه بصیرت را گرامی دارد، تصریح کرد: مراسم 9 دی شهر بادرود در روز پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در حسینیه مرکز شهر بادرود برگزار می‌شود.

وی از تمامی مردم خواست تا با حضور در این مراسم یک‌بار دیگر با نقش‌آفرینان حماسه 9 دی پیمان بسته و با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.