اصفهان؛

هوشمندی رهبری" و "حضور مردمی" فتنه ۸۸ را خنثی کرد

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) گفت:در بیانات مقام معظم رهبری چندین بار تکرار شده که فتنه‌گران کشور را به لبه پرتگاه بردند و این حفظ کشور، نظام و انقلاب یکی از آثار و برکات 9 دی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن طیبی‌فر  در همایش بصیرتی 9 دی که در بیت العباس شهرضا برگزار شد با بیان اینکه نهم دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران بوده و مصداق بارز یوم‌الله است اظهارداشت: فتنه سال 88 و حماسه نهم دی مردم درس بزرگی است که هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه در سال 88 آنچه از انقلاب و نظام اسلامی در برابر فتنه و فتنه‌گران داخلی و خارجی حفاظت و حراست کرد، هوشمندی رهبری و حضور مردمی در یوم‌الله نهم دی بود افزود: در بیانات مقام معظم رهبری چندین بار تکرار شده که فتنه‌گران کشور را به لبه پرتگاه بردند و این حفظ کشور، نظام و انقلاب یکی از آثار و برکات 9 دی بود.

فرمانده تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) گفت: این واقعه خمیرمایه اصلی ملت ولایتمداری و مؤمن ایران را نشان داد و ثابت کرد که مردم در جایی که احساس کنند نظام، شهدا و رهبری از سوی بیگانگان و عوامل داخلی آنها در معرض خطر باشد با اراده‌ای قوی در صحنه حاضر شده و از این ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول چند دهه گذشته آنچه سبب پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی شده، حضور ملت در عرصه بوده است، تصریح کرد: یوم‌الله نهم دی رمز پیروزی بر دشمنان و شکست دادن بدخواهان نظام را به ملت بصیر و انقلابی ایران آموخت.

طیبی‌فر با بیان اینکه حادثه 9 دی خروش ملتی انقلابی و ولایتمدار بود که در مقابل فتنه‌گران قرار گرفت و مانع تحقق نقشه‌های شوم آنها شد، بیان کرد: عدم بصیرت عده‌ای خواص لطمات سنگینی به کشور و این انقلاب وارد کرد به‌گونه‌ای که نظام اسلامی هزینه هنگفتی برای این فتنه عظیم پرداخت.

وی افزود: لحظه شناسی، بصیرت و حضور به‌موقع مردم بود که علاوه بر پیشی گرفتن از عده‌ای خواص، با مرزبندی خود با دشمنان قسم‌خورده افتخار عظیمی آفریدند که هنوز هم جهانیان در بهت و حیرت این حماسه بی‌نظیر فرو رفته‌اند.

فرمانده تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: باید این حادثه هر سال مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد، تا آیندگان به ارزش و اهمیت بصیرت مردم در این روز پی ببرند.

وی با بیان اینکه حادثه 9 دی نشان داد که مردم ایران با بصیرت و انقلابی هستند و در مسیر ولایت قرار دارند، اظهارداشت: آشوبگران در عاشورای سال 88 همه نمادهای کربلا و دین را تخریب کردند و به آتش کشیدند و مردمی که در ظهر عاشورا مشغول نماز بودند را مورد حمله قرار دادند، بنابراین همین افراد اگر ظهر عاشورا هم در کربلا بودند با اهل بیت پیامبر(ع) همان رفتاری را می‌کردند که سپاهیان یزید انجام دادند.

فرمانده تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: برخی افراد قصد دارند فتنه 88 را به مسائل انتخاباتی محدود کنند در حالی که این درست نیست، کلمه «تقلب» رمز عملیات براندازی نظام بود، فتنه‌گران از حدود یک سال قبل برای آشوب برنامه‌ریزی کرده بودند و با این رمز عملیات آغاز شد.

وی گفت: فردی به نام «فرح کریمی» که یکی از منافقان بوده و در کشور آلمان به عضویت حزب سبز درآمده و بعد از آنکه به عنوان تبعه کشور هلند و نماینده حزب سبز وارد پارلمان این کشور شد، در حدود یکسال قبل از این پارلمان درخواست پول کرد.

طیبی‌فر اظهارداشت: در سال 88 عده‌ای از افراد به عنوان خبرنگار از کشور خارج شده و در شهر آمستردام آموزش می‌بینند، مجموعه این تحرکات نشان می‌دهد دشمنان نظام در خارج از کشور از مدتها قبل به دنبال ایجاد فتنه‌ای بزرگ بودند.

وی افزود: در جریان اتفاقات سال 88 مردم فهمیدند که برخی می‌خواهند از آنها استفاده ابزاری کنند که با درایت و هوشیاری خود را از این جریان باطل خارج کردند و نقشه‌های فتنه‌گران را نقش بر آب کردند که متأسفانه بی‌تدبیری برخی از خواص بی‌بصیرت داخلی سبب شد دشمنان احساس امنی از برنامه‌ریزی خود داشته باشند.

فرمانده تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه ملت حزب الله ایران اسلامی در حماسه 9 دی نگذاشتند تاریخ تکرار شود و با خلق آن حماسه، با رهبری و ولایت تجدید بیعت کردند، خاطرنشان کرد: وجود رهبری هوشیار و مقتدر سبب نجات کشور از فتنه 88 شد، اگر رهبر معظم انقلاب در فتنه سال 88 قاطعیت نشان نمی‌دادند بدون شک انقلاب و نظام پایدار نمی‌ماند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار