امام جمعه مشهد؛

دفاع از فتنه گر چراغ سبز به آمریکا است

امام جمعه مشهد گفت: دفاع از فتنه گر چراغ سبز به آمریکا است.

دفاع از فتنه گر چراغ سبز به آمریکا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: امروز سالروز قیام مردم در۱۰ دی ماه سال ۱۳۵۷ است که‌ مردم خراسان و مشهد در مقابل دشمنان ایستادند و مبارزه کردند و زیر تانک ها رفتند و خونشان را نثار انقلاب اسلامی کردند تا این انقلاب ابدی و نهادینه شود.

وی تصریح کرد: ۱۰ دی ماه سال ۵۷ و ۹ دی ۸۸  هر دو یک روی سکه هستند و  آن سکه استکبار ستیزی و مقابله با آمریکاست.

امام جمعه مشهد افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست نظامی آمریکا در ایران ، آمریکا دشمنی اش را از طریق ایجاد فتنه ادامه دادکه برجسته ترین آنها فتنه ۸۸ بود.

آیت الله علم الهدی گفت:سران فتنه بعنوان کارگزاران آمریکا وارد خدمت و  کمک به آمریکا در خط براندازی انقلاب شدند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از نخبگان و خواص در فتنه ۸۸ سکوت کردند و بی تفاوت عمل کردند، ادامه داد:رسانه های غربی در روزهای فتنه هر روز رسما اعلام می کردندکه‌ ما ازفتنه گران حمایت می کنیم مگر خواص این صحبت ها را نمی شنیدند؟ چرا اعلام نکردند و موضع شأن را معلوم نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد:این افراد سیاسی که روزی خودشان از سیاستمداران باسابقه و از کارگزاران نظام بودند  مگر بصیرت نداشتند ،به آنها نمی شود گفت بی بصیرت اگر بی بصیرت بودند خواص محسوب نمی شدند.

آیت الله علم المهدی افزود:سران فتنه آنقدر مست قدرت بودند که‌ این مستی قدرتو قدرت یابی برای آنها غفلت ایجاد کرد و فقط هدفشان رسیدن به قدرت بود و چیزی جز قدرت را نمی دیدند و کار را تا جایی رساندند که‌ کارگزار آمریکا در ایران شدند.

امام جمعه مشهد افزود:رییس قوه قضاییه هم اعلام کرده است که‌ پرونده فتنه ۸۸ مفتوح است یعنی  یک روزی که نظام اقتضا بداند فتنه گران باید مجازات شوند و تاوان خون افرادی که در این فتنه کشته شدند و اموال مردمی که خاکستر شد را باید در دادگاه بدهند.

 انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.