امام جمعه مشهد؛

دغدغه امام تداوم و بقا انقلاب بود

امام جمعه مشهد گفت: از صبح و طلوع انقلاب دغدغه امام تداوم و بقا انقلاب بود و برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله علم الهدی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری در 24 دی ماه سال 58 به عنوان امام جمعه تهران، افزود: این انتخاب به این دلیل بود که امام (ره) تداوم انقلاب را در دستان پر توان مقام معظم رهبری می دیدند و ما امروز شاهد آن برنامه ریزی دقیق امام هستیم.

خطیب جمعه مشهد اظهار داشت: در سال 58 تنها تریبون نظام انقلاب اسلامی ایران، نماز جمعه بود زیرا حاکمان صدا و سیما هنوز از بقایای نظام طاغوت بودند که اعتقادی به نظام و رهبری نداشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: زمانی که امام این حکم را صادر کردند، امام جمعه تهران آقای منتظری بودند که همه ایشان را به عنوان امید کشور و شخص دوم انقلابیون می شناختند.

وی تصریح کرد:اما امام با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران، در زمانی که چهره های سابقه دار انقلابی و کسانی که مقام انقلابی بالاتر از رهبری داشتند، این پیام عملی را داشت که شخص دوم انقلاب در نظر انقلاب، مقام معظم رهبری بودند.

آیت الله علم الهدی افزود: ما امروز وظیفه داریم فقط و فقط چشممان به قدم های مقام معظم رهبری باشد و فقط دنباله رو ایشان باشیم.

امام جمعه مشهد گفت:در کشوی ما آزادی وجود دارد یعنی هر شخصی میتواند نظر و فکر آزادی دلشته باشد اما نظری که در عمل باید اتخاذ شود فقط و فقط رای و نظری مقام معظم رهبری است تا به بالاترین سطح آرمان های انقلاب برسیم.

وی افزود: امام به سران انقلاب گفتند رهبر آینده در میان شما هستند و نام مقام معظم رهبری را به زبان آوردند، بنابراین ما نباید هیچ چهره، نظر و اندیشه ای را در کنار چهره، نظر و اندیشه مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) ببینیم.

انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.