۱۰هزار و ۵۵۰ کنسرو مرغ از سوی خیر نیکوکار صحنه ای در میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رجبی، مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه کمک های خیران در سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد بیانگر اعتماد مردم به این نهاد است. بیش از ۶۳۳ میلیون ریال برای خرید و توزیع این کنسروها از سوی این خیر اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه اطعام نیازمندان تنها یکی از طرح های مشارکتی این نهاد است که با کمک خیران اجرا می شود، اظهار کرد: صدقات، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، کوثر، ماعون، شفا و.. از دیگر طرح های مشارکتی این نهاد به شمار می روند که خیران با مشارکت در این طرح ها یاری رسان کمیته امداد می شوند.

رضا رجبی اظهار کرد: امسال خیران و نیکوکاران با شرکت در طرح های مشارکتی این نهاد نزدیک به دو میلیارد ریال به نیازمندان صحنه ای اهدا کردند.

رجبی با تاکید بر اینکه این نهاد هم اکنون حمایت از دو هزار و ۷۳۷ خانوار با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر در شهرستان صحنه را برعهده دارد خاطرنشان کرد: کمیته امداد به منظور ار ائه خدمت مطلوب تر به محرومان؛ نیازمند کمک های بی دریغ خیران است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.