قرارداد "منشا" تمدید می شود

مسئولان باشگاه پیکان قصد دارند تا با مهاجم نیجریه ای خود تمدید قرارداد کنند.

قرارداد به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال پیکان تهران که در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر جایگاه چهارمی لیگ را بدست آورده بودند سعی در حفظ جایگاه جدولی لیگ شانزدهم در نیم فصل دوم رقابت ها و بازیکنانشان دارند.

براین اساس "گادوین منشا" مهاجم نیجریه ای که نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و تیمی همچون پرسپولیس خواستار جذب وی بوده است ، اکنون مسئولان باشگاه سعی در حفظ این بازیکن در نیم فصل دوم رقابت های لیگ شانزدهم دارند.

"منشا" که با مسئولان باشگاه پیکان مذاکره کرده بود به کشورش بازگشت والبته در این رایزنی توافقاتی نیز حاصل شده بود. پیکانی ها در نظر دارند که قرارداد را با این بازیکن تمدید کنند که به اختمال زیاد هفته آینده این موضوع نهایی شود.

خبر دیگر این که مجید جلالی به منظور تقویت تیم پیکان به هافبک کناری نیاز دارد و در راستای تحقق این هدف، تست گیری از بازیکنان انجام می شود.

پور غلامی دستیار مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گرچه اطلاعی از وضعیت تمدید قراردادها ندارم اما به احتمال زیاد قرارداد با @گادوین منشا@ تمدید می شود.

وی بیان کرد: اکنون در حال تست گیری از بازیکنان هستیم تا در صورت رضایت جلالی به تیم پیکان ملحق شوند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پیکان در رده چهارم رقابت های لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار