پورغلامی: سایپا بازیکنان وکادر فنی باتجربه ای دارد/ هدفگذاری پیکان تثبیت جایگاه تیم در جدول است

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم فوتبال پیکان تهران نخست برای تثبیت در جدول هدفگذاری کرده است و سپس تلاش می کند به جایگاه شایسته ای دست یابد.

پورغلامی: سایپا بازیکنان وکادر فنی باتجربه ای دارد/ هدفگذاری پیکان تثبیت جایگاه تیم در جدول استفرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص شرایط تیم پیکان تهران پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: باید بگویم باتوجه به بازی خوب بازیکنان در هفته گذشته برابر سیاه جامگان که منجر به برد یک بر صفر تیم شد اکنون تیم از شرایط روحی زیادی برخوردار است و به طور حتم روحیه مضاعفی برای ادامه لیگ دارد.

وی در ادامه افزود: تیم پیکان تلاش می کند که جایگاه شایسته ای را در جدول به دست آورد و برای دیدار باسایپا، تمرینات تیم منظم و اصولی انجام شده است.

پورغلامی در خصوص تیم فوتبال سایپا و ارزیابی اش از این تیم گفت: به نظرم سایپا تیم خوبی بوده که از بازیکنان وکادرفنی باتجربه برخوردار است و باید بگویم که باتوجه به شایستکی باید  این تیم در جایگاه بهتری در جدول رقابت های لیگ قرار می گرفت اما از شایستگی تیم کم نمی کند و به طور حتم برای برد و کسب امتیاز به مصاف ما می آید ولی پیکان نیز با همه بازیکنانش سعی در کسب هر سه امتیاز بازی دارد.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران باشاره به هدفگذاری باشگاه پیکان تصریح کرد: هدفگذاری پیکان نخست تثبیت جایگاه جدولی است وسپس با تحقق این هدف نگاهی به دیگر اهداف تیم می اندازیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فردا ضمن ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند بتوانیم هرسه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار