فرکی: محکوم به بردن پیکان هستیم/ شاید استعفای من به جوانان سایپا انگیزه داده باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: وضعیت خوبی در جدول لیگ نداریم و مقابل پیکان محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا و پیکان، گفت: یک بازی سخت خانگی مقابل پیکان داریم.برخلاف حریف که جایگاه خوبی دارد، سایپا به اهداف خود نرسیده و قصد داریم رتبه خود را ارتقا دهیم. در بازی فردا محکوم به برد هستیم.

وی افزود: سه امتیاز دیدار با پیکان حکم شش امتیاز و حتی بیشتر را برای ما دارد. با وجود مشکلات زیاد و آسیب دیدگی پنج یا شش بازیکن سعی می کنیم این سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم. مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار سبب شد مقابل صنعت نفت از بازیکنان جوان استفاده کنیم. با تمام احترامی که برای کادرفنی و بازیکنان پیکان قائل هستم برای اینکه اهمیت سه امتیاز بازی هفته قبل حس شود باید از بازی با پیکان برنده بیرون بیاییم.
 
فرکی با اشاره به بدشانسی تیمش، گفت: هرچند پیکان شروع خوبی در لیگ داشته اما تفاوت سایپا با پیکان این جا است که ما در چند بازی بدشانسی آوردیم و پیکانی ها با خوش شانسی  تساوی‌ را با پیروزی عوض کردند. امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار فردا به میانه جدول صعود کنیم.
 
سرمربی سایپا درباره بازیکنان آسیب دیده تیمش، گفت:  الساندرو فیلیپ، مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی بدرلو و امید خالدی مصدوم هستند. البته خالدی در تمرین روز گذشته انگشت پایش آسیب دید و شاید فردا بتواند بازی کند.
 
فرکی درمورد این که تا چه اندازه استعفایش پس از بازی با استقلال خوزستان در تیم سایپا تاثیر داشته، بیان کرد: اعتقاد دارم شاید برخی مواقع به اندازه تلاشی که می کنیم به نتیجه نرسیم. سایپا برای رسیدن به نتیجه نیاز به زمان دارد. احتمال دارد در نیم فصل با جا به جایی چند بازیکن، تقویت شویم. شاید پس از مخالفت هیئت با استعفای من، بازیکنانم انگیزه گرفته باشند اما در برخی بازی‌ها با وجود عملکرد خوب موقعیت های خود را از دست دادیم. اشتباهات غیرعمد داوری هم در چند بازی از لحاظ نتیجه به ما ضربه زد.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان خاطر نشان کرد: فاصله سایپا با تیم های پنجم و ششم جدول تنها 2 پیروزی فاصله دارد. سعی می کنیم از وضعیت فعلی خارج شویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار