جلالی: احساس خوبی از تقابل با سایپا دارم/ باشگاه پرسپولیس قواعد نقل و انتقالات را رعایت کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:با ارزش ترین چیزی که گذر زمان به من داده تقابل با بازیکنان سابقم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا و پیکان درباره تقابل با تیم سابق خود گفت: احساس خوبی مقابل تیم سایپا دارم، بسیار با ارزش است که بازیکنان قدیمی خود را می بینم. این گرانبهاترین چیزی است که گذر زمان به من داده است و به بازیکنان سایپا و فولاد چنین نگاهی دارم.

جلالی ادامه داد: امیدوارم در آینده هم بازیکنان پیکان هم چنین شرایطی برای من داشته باشند. دوست دارم در تقابل با سایپا ضمن کسب سه امتیاز، دوستی و سلامتی را ببینم.
 
وی افزود: سعی می کنیم در تمام بازی ها اطلاعات خوبی از حریفان را در اختیار بازیکنان پیکان قرار دهیم. تمرینات ما به حدی خوب دنبال می شود که اگر ضعفی ببینم، از بازیکنانم ناراحت می شوم. امیدوارم مقابل سایپا خوب و مطمئن بازی کنیم.
 
جلالی درباره وضعیت آرش برهانی تصریح کرد: برهانی تلاش خود را انجام می دهد. وی در ماه های اخیر حدود ۱۰ کیلو وزن کم کرده و با این کار از لحاظ بدنی تحلیل رفته است. اگر به برهانی فرصت دهید، وضعیت بهتری پیدا می کند.
 
سرمربی پیکان درمورد جایگاه خوب این تیم در جدول لیگ برتر، گفت: برای بردن بازی ها هیچ وقت بازیکنانم را تهییج نمی کنم بلکه با تشویق کردن آن ها به تیمم انگیزه می دهم. همیشه به بازیکنام می گویم به گونه ای بازی کنید که وقتی وارد رختکن می شوید، از نمایش خود لذت ببرید. این امر انگیزه بازیکنانم را بالا می برد و سبب می شود آن ها تلاش بیشتری داشته باشند.
 
وی درباره شانس قهرمانی پیکان در لیگ اظهار کرد: اصلی ترین هدف ما رسیدن به ثبات در لیگ برتر است. از طرفی به دنبال ایجاد زمینه های خوب برای آینده پیکان هستیم.امیدوارم تا نیم فصل زمینه های موفقیت در تیمم فراهم شود.
 
جلالی درمورد احتمال انتقال گادوین منشاه و سیاوش یزدانی به پرسپولیس بیان کرد: شایعات مربوط به نقل و انتقالات حمله به تیم ما است و من از این موضوع ناراحتم. قشنگ نیست قواعد نقل و انتقالات رعایت نشود. نباید بیشتر تیم ها به دنبال بازیکنان پرورش بازیکنان مستعد بروند و آن ها را به تیم های قدرتمند بدهند.
 
سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان تصریح کرد:  اگر پرسپولیس خواستار جذب منشاه و یزدانی است باید فرآیند نقل و انتقالات را طی کند در غیر این صورت مسئولان این باشگاه می توانند چنین بحثی را تکذیب کنند. این روند تخریب کننده است جراکه ادامه این روند منجر به تخریب تیم پیکان می شود. نباید ذهن بازیکن من با فکر کردن به پیشنهاد سایر تیم ها مشوش بشود. اگر من بازیکن صبا را بخواهم نباید با حضور در رسانه ها فکر آن بازیکن را مشغول کنم. هر باشگاهی که قصد جذب بازیکن ما دارد تا نیم فصل صبر و پس از آن با باشگاه پیکان مذاکره کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار