فرکی: مستحق باخت مقابل پیکان نبودیم / حسن زاده انتظاراتم را برآورده نکرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما در نیمه اول برتر از تیم پیکان بودیم و شایسته باخت در این بازی نبودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان بیان کرد:  متاسفانه یک بازی خانگی دیگر را واگذار کردیم. واقعیت این است که در این مسابقه شایسته باخت نبودیم چرا که در نیمه اول به طور کامل از تیم پیکان بهتر بودیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان‌ ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند اما در نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی و غفلت چند تن از بازیکنان گلی را خوردیم که بازهم تمرکز ما را بر هم ریخت.

فرکی در باره عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش اظهار کرد: تعویض کردن و نکردن من هیچ تأثیری بر روند تیم سایپا نداشت چراکه بازیکنانی که به داخل زمین آمدند هم کیفیت نداشتند و باید بگویم موجودیت این فصل تیم سایپا همین است. البته کادر فنی تیم پیکان، بر روی نیمکت دستش بازتر از ما بود و مهره‌هایی را داشت که می‌توانست در زمان لازم به زمین بیاورد و از آنها بهره ببرد.

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خط حمله تیمش عنوان کرد: من به جای حسن‌زاده مهاجم تیمم بازیکنی را به زمین آوردم و به طور حتم عملکرد او جای سوال دارد . اکنون  که به اینجای فصل رسیدیم  برخلاف اینکه عادت ندارم اسم بازیکنی را بیاورم باید بگویم حسن‌زاده آن بازیکنی که من تصور می‌کردم نیست، هرچند که در خط حمله غلامرضا رضایی و دیگر بازیکنان هم حضور داشتند اما آنها هم نتوانستند آن‌طور که باید در این بازی عمل کنند. با همه این مشکلات بازهم می‌گویم ما شایسته باخت در بازی نبودیم و در نهایت می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را از این بازی خانگی به دست بیاوریم.

فرکی در خصوص دیگر مشکلات تیم سایپا تصریح کرد: مصدومیت ترابی، شیری، علیقلی و دروازه‌بانمان ما را تا به اینجای فصل اذیت کرده و مشکلات زیادی را برایمان به وجود آورده است.  البته  آن چیزی که من بیشتر در این چند روز به آن فکر می‌کنم، این است که ما در سایپا برخی از بازیکنان را در اختیار داریم که متأسفانه حتی در سطح لیگ برتر هم نیستند و باید اعتراف کنم دستانمان بر روی نیمکت همان‌طور که دیدید به طور کامل خالی است.

سرمربی سایپا در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این دیدار هم برای من مسجل شد که شانس تیم ما نسبت به رقبایمان بسیار کمتر است؛ چرا که به طور کلی شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم حداقل به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار