بازیکن تیم ملی بوکس:مربی کوبایی سختگیرتر از مربیان ایرانی است

محمد پور:مربی کوبایی از مربی ایرانی بهتر نیست اما در تمرینات سخت گیرتر است.

بازیکن تیم ملی بوکس : مربی کوبایی از مربیان ایرانی بهتر نیستسجاد محمد پور ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی این چنین گفت:خوشبختانه اردو شرایط خوبی دارد و در حال حاضر 4 روز است که اردو آغاز شده است. 

وی در مورد سرمربی کوبایی اظهار داشت: خوشبختانه مربی بسیار خوبی است و به طور کلی مربیان کوبایی صاحب سبک هستند و تمرینات سختی را ترتیب می دهند و من امیدوارم این مربی بتواند ملی پوشان را به خوبی آماده کند. 

وی در مورد تفاوت مربی کوبایی با مربیان ایرانی عنوان کرد:مربی کوبایی با مربیان ایرانی متفاوت است ولی نمی شود گفت از مربی ایرانی بهتر است اما در مجموع در سبک و نوع تمرین سخت گیرانه تر عمل می کند.

محمد پور در ادامه و در خصوص مسابقات و اردو های تیم ملی خاطرنشان کرد:مسابقات کشور های اسلامی پس از عید نوروز برگزار می شود و ما خوشبختانه با برنامه هایی که داریم خودمان را برای حضور قدرتمند در این مسابقات آماده می کنیم و امیدواریم که به مدال هم دست یابیم.

بازیکن تیم ملی بوکس کشورمان در پایان و در مورد فدراسیون و شرایط اردو ها گفت:اردو ها نسبت به گذشته بهتر شده است و امیدوارم در آینده شرایط بهتری داشته باشد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار