مربی تیم ملی بوکس:درب تیم ملی به روی بازیکنان قدیمی بسته است

اشرفی:تمرینات تیم ملی آغاز شده است و هدف ما جوان گرایی است و قصد نداریم از بازیکنان قدیمی استفاده کنیم.

مربی تیم ملی بوکس : درب تیم ملی به روی بازیکنان قدیمی بسته استاشرفی مربی تیم ملی بوکس و عضو کمیته فنی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی بوکس در حال حاضر در اردوی آماده سازی قرار دارد. باید بگویم در این دوره تغییرات زیادی را در تیم ملی ایجاد کردیم که از جمله آن تنها دعوت از بازیکنان 19 تا 24 سال است. با این کار تیم ملی جوان شده است و به همین دلیل از بازیکنانی مانند جاسم دلاوری ، احسان روز بهانی ، قربانی و... دعوت نکردیم زیرا این بازیکنان پیر شده اند. اما این بدان معنا نیست که آن ها تمام هم شده اند.

وی افزود: در حال حاضر روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کردیم و امیدوارم که بتوانیم با این بازیکنان در مسابقات مختلف از جمله مسابقات کشورهای اسلامی که نخستین آن است مدال کسب کنیم. 

عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا می توان با این مربی کوبایی به موفقیت رسید یا خیر گفت:مربی کوبایی بسیار جدی کار می کند و دارای رزومه خوبی است. وی در دومنیکن ، اندونزی و... به موفقیت های زیادی دست یافته است و من مطمئنم ما با این مربی که به قهرمانی جهان هم رسیده اند می توانیم موفقیت های زیادی کسب کنیم. 

اشرفی در پاسخ به این سوال که آیا می توان با جوان گرایی صورت گرفته خیلی زود انتظار موفقیت داشت ؟ اظهار داشت: ما حداقل به 18 ماه زمان احتیاج داریم تابه نتیجه برسیم زیرا بازیکنان بسیار جوانی داریم و باید به آن ها میدان بدهیم تا به موفقیت برسند. در حال حاضر تیم ملی با رفتن بازیکنان قدیمی دچار خلا شده است و تنها زمانی می توانیم این خلا را پر کنیم که بازیکنان خوبی را آماده کنیم و به آن ها تمرین دهیم.

عضو کمیته فنی تیم ملی بوکس در این مورد که آیا این مربی هنوز به تایید نهایی رسیده است یا نه عنوان کرد: در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم از رزومه وی و عملکردش در تمرینات راضی بودیم و این مربی را تائید کردیم اما بازهم از ما فرصت خواسته تا 8 جلسه دیگر صبر کنیم و بعد تصمیم نهایی مان را بگیریم.

اشرفی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا درب تمرین تیم های ملی به روی بازیکنان قدیمی باز است یا نه گفت:تصور نمی کنم که چنین اتفاقی رخ دهد زیرا تمرینات آغاز شده و ما تصمیم گرفتیم از جوان تر ها استفاده کنیم به همین دلیل درب ها به روی قدیمی ها بسته است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار