خیابان‌گردهایی که معروف شدند +تصاویر

در این خبر با تعدادی از افراد مشهور تاریخ معاصر آشنا خوهید شد که زمانی شبها، سرپناهی برای خود نداشتند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارتن خوابی یکی از معظلاتی است که هر جامعه ای با آن دست و پنجه نرم می کند و شاید راه درمانی هم برای آن پیدا نشود. خود افراد بی خانمان با یک عزم جدی باید بتوانند بر این مشکل فائق بیاییند همانند کسانی که در ادامه خبر با آنها آشنا می شوید. این افراد به گفته خودشان باور نمی کردند که روزی از خیابان گردی و کارتن خوابی به این درجه از کمال و معروفیت برسند.

در ادامه با برخی از افرادی که با عزم خود توانستند بر مشکلات زندگی غلبه کنند و راه موفقیت را در پیش بگیرند آشنا می شوید.

دنیل کریگ

دانیل گریک  را در فیلم های مامور 007 دیده ایم بازیگری که همیشه در نقش خود ناجی جان افراد و شخصیت ها بوده وی در مصاحبه با یکی از نشریات آمریکایی گفته است که آرزوی بازیگری داشتم برای همین به لندن آمدم تا این حرفه را ادامه بدهم ولی چون جایی برای خواب نداشتم شبها روی صندلی پارک ها به استراحت مشغول می شدم این بازیگر که هم اکنون با فیلم اسکای فال لندن را به تسخیر خود در آورده روزی در این شهر شبها رو تا صبح در خیابان ها سرگردان بوده است.

خیابان گرد هایی که معروف شدند+تصاویر

جیم کری
جیم کری بازیگر معروف هالیوودی است که در  اوایل ۱۶ سالگی از مدرسه اخراج می شود . او که شبها با آرزوی معروف شدن سر به بالش می گذاشت دوران نوجوانی‌اش را داخل  اتوبوس کاروان خانوادگی سپری کرد او حتی تصور این را نداشت که روزی پارک کردن اتوبوس کاروان در کنار خیابان بخت او را برای اولین حضور حرفه‌ای‌اش باز کند.

خیابان گرد هایی که معروف شدند+تصاویر

ژان ماری
ژان ماری نویسنده معروف فرانسوی است. شاید مانند وی  نویسنده ای پیدا نشود که 27 سال از عمر خود را در خیابان گذرانده باشد و شبها با وجود سرمای طولانی پاریس داخل کارتن بخوابد. او کتابی از دوران کارتن خوابی خود منتشر کرد که حدود 50 هزار نسخه آن فروخته شد و توانست پول خوبی را از این طریق کسب کند.

خیابان گرد هایی که معروف شدند+تصاویر

 علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان ثابت تیم ملی  هم از  جزو کسانی است که برای رسیدن به آرزوهایش مشقت های زیادی را کشیده است . او هنگامی که در تهران داخل کارواش و رستوران مشغول به کار شد شبها جایی را برای گذراندن و خوابیدن نداشت. او حتی مدتی را به عنوان رفتگر در شهرداری مشغول به کار شد تا به آرزوی دیرینه خودش یعنی فوتبالیست شدن برسد البته خودش به همه این سختی‌ها افتخار می‌کند.

خیابان گرد هایی که معروف شدند+تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
ان مع العسر یسرا
همانا بعد ازهرسختی آسانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
افرین
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۳:۱۵ ۱۸ دی ۱۳۹۵
به بیرانوند باید افتخار کرد... درود بر این شیر مرد
آخرین اخبار