نقوی حسینی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ارائه چهارمین گزارش 3 ماهه وزارت خارجه از اجرایی شدن برجام به مجلس در روز 27 دی ماه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از ارائه چهارمین گزارش سه ماه وزارت خارجه درباره برجام به مجلس خبر داد.

ارائه چهارمین گزارش 3 ماهه وزارت خارجه از اجرایی شدن برجام به مجلس در روز 27 دی ماه

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نزدیک شده به 27 دی سالروز اجرایی شدن برجام گفت: چهارمین گزارش 3 ماه وزارت امورخارجه از زمان اجرایی شدن برجام باید به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

وی ادامه داد: دومین گزارش شش ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اجرایی شدن برجام برای صحن علنی هم در حال آماده شدن است، قطعا 27 دی ماه گزارش شش ماه مجلس آماده نخواهد بود زیرا تا گزارش چهارم مورد بررسی قرار نگیرد نمی‌توان گزارش کمیسیون امنیت ملی را نهایی کرد.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی اهتمام دارد گزارش شش ماه دوم را هرچه سریعتر آماده و به صحن علنی مجلس ارائه کند، این گزارش براساس 4 منبع اسناد بالادستی، بازدیدهای میدانی، نشست‌های تخصصی با دستگاه‌های مربوطه و گزارش وزارت امورخارجه تهیه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: نشستی که با دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود مسلما به بررسی اثرات اجرایی شدن برجام طی این یکسال بر بازدهی این دستگاه‌ها خواهد بود مانند کشتیرانی، بیمه‌ها و ... لذا قطعا با این دستگاه‌ها نشست برگزار خواهد شد.

نقوی حسینی همچنین با بیان اینکه مرکز خاصی از تأسیسات هسته‌ای اکنون مدنظر ما نیست، گفت: پیش از این بازدیدی از فردو توسط تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی انجام شد که در آن زمان زیرساخت‌های فردو در حال جمع آوری بود، اکنون نیز بازدیدهایی از سایر تاسیسات هسته ای صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار