مشهد؛

برگزاری همایش امنیت ارتباطات

همایش امنیت ارتباطات ویژه بهره برداران و مدیران خانه مسافرها و راهنمایان گردشگری با تقدیر از فعالان حوزه گردشگری در سالن اجتماعات موزه بزرگ خراسان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرماندار مشهد صبح امروز در این همایش گفت: : امنیت مفهومی است که بشر همیشه به ان نیاز دارد و یکی از الزامات صنعت گردشگری به شمار می‌رود بنابراین اگر امنیت نباشد صنعت گردشگری آسیب می‌بیند.
نوروزیان افزود: توریست و گردشگر اگر احساس ناامنی در کشور داشته باشند به آن شهر و کشور سفر نمی‌کنند بنابراین باید تلاش کنیم ذهنیت مثبت در گردشگران و مسافران و توریست ها ایجاد شود.
وی تصریح کرد: یکی از پیش نیازهای این حوزه برگزاری همایش اموزشی امنیت ارتباطات  است  چرا که امنیت و ناامنی زمانی شکل می‌گیرد  انسان احساس کند ارزش هایش دچار مخاطره شده است اگر مسئول هتل، تاکسیران و ..برخورد مناسبی با گردشگر و توریست نداشته باشند گردشگر احساس ناامنی می کند بنابراین باید تمامی افراد در حوزه صنعت گردشگری را اموزش دهیم و توجیه کنیم.
فرماندار مشهد گفت: صنعت گردشگری از کاربردی ترین و گسترده ترین خدمات است و کار گر نیمه ماهر و بدون تخصص نیز می‌تواند در این حوزه ورود پیدا کند و بازار اشتغال گسترده ای دارد بنابراین باید به این حوزه اهمیت بیشتری قائل شویم.
در ابتدای همایش امنیت ارتباطات ویژه بهره برداران و مدیران خانه مسافرها و راهنمایان گردشگری دیناری رئیس اداره شهرستان مشهد به فعالیت های خانه مسافرها و اقدامات صورت گرفته در این راستا در منطقه ثامن و اطراف حرم مطهر رضوی پرداخت همچنین یکی از فعالان حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات به  بررسی ابعاد امنیت در فضای سایبری و مجازی، تهدیدهای امنیتی و اطلاعاتی ایران از سوی بیگانگان و چگونگی برخورد با تهدیدات امنیتی پرداختند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار