مشهد؛

قیام گوهرشاد از ناب‌ترین حرکت‌های مذهبی در تاریخ کشور است

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: قیام گوهرشاد از ناب‌ترین حرکت‌های مذهبی در تاریخ کشور است که مردم مشهد به عنوان پرچم‌دار به آن ورود پیدا کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدین عابدی‌مقدم  در حاشیه همایش «سروهای فیروزه ای» گفت: قیام گوهرشاد هم در حمایت و هم در دفاع از مرجعیت و روحانیت و هم دفاع از حجاب و عفاف که یکی از مهم‌ترین ارزش‌های اسلامی و دینی است؛ حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد.

وی افزود: این همایش‌ها و  برنامه‌ها قطعا بر اساس این ظرفیت هایی که وجود دارد و بر حسب نیاز امروز جامعه بسیار ضروری است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  بیان کرد: امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه چیز داریم ولی خلائی که هنوز احساس می شود آن روحیه ایثارگری و رشادت و روحیه مجاهدتی است که باید آن‌را از طریق برگزاری این چنین برنامه‌هایی به جامعه تزریق کنیم و آن‌ را در کنار امکاناتی که تا حالا کسب کردیم قرار دهیم تا بتوانیم در عرصه های گوناگون فرهنگی و اقتصادی زودتر به نتیجه برسیم.

عابدی مقدم افزود: الحمدلله  سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش کردند و توانستند با استفاده از این ظرفیت‌ها و این روحیه در بعضی از بخش‌هایمان موفقیت‌های چشمگیری مخصوصا در حوزه نظامی و سیاسی کسب کنند اما نیاز است این روحیه برای حل مشکلات داخلی هم وجود داشته باشد و در دستور کار مدیران قرار گرفته و هم  فرهنگی عمومی برای مردم شود تا اینکه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی با اظهار قدردانی از تلاش های شهرداری مشهد به ویژه معاونت فرهنگی شهرداری برای برگزاری این برنامه یادآور شد: قطعا مجاهدت های گذشتگان که منجر به این نتایج خوب در جامعه شده هم از نظر اخلاقی و هم از نظر نیاز جامعه بسیار مهم است که به ان پرداخته شود ، خوشبختانه امروز پس از سالها شاهد پرداختن به این مهم بودیم و امیدواریم بتوانیم از منافع این موضوع هم در داخل کشور به صورت ملی و هم در خارج از کشور بهره‌مند شویم.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.