وصیت یک شهید مدافع حرم عراقی از «نجباء»

شهید «محمد عبدالحمزه» از شهدای مقاومت اسلامی در عراق و عضو جنبش نجباء در وصیت خود پیش از شهادت با اعضای خانواده‌اش سخن می‌گوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم وصیت برخی از رزمندگان جنبش مردمی نجباء که در جریان درگیری با تروریست‌های تکفیری و متجاوز از جمله داعش به شهادت رسیده‌اند، توسط «دفتر سیاسی رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء در ایران» تولید و منشر شده است.
 
شهید «محمد عبدالحمزه» یکی از همین شهدای مقاومت در عراق است او از اهالی استان بابل عراق است که در وصیت خود با اعضای خانواده‌اش سخن می‌گوید. متن وصیت این شهدای مقاومت اسلامی حشد الشعبی عراق و عضو مقاومت اسلامی جنبش النجباء در ادامه می‌آید:

«من رزمنده اسلام جعفر محمد عبدالحمزه عبود الجنابی از استان بابل و عضو مقاومت اسلامی نجباء هستم. ما با تروریست‌های تکفیری که داعش نام دارند، می‌جنگیم. وصیت من به مادرم، خانواده‌ام، برادران و خواهرانم است. مادر مرا ببخش، شاید روزی تو را ناراحت و یا اذیت کرده باشم. من تو را به اندازه تمام دنیا دوست دارم. تو را به اندازه جهان دوست دارم. مادر عزیزم! ای تمام وجودم! ای عزیزتر از جانم! مرا ببخش. برادر عزیزم حیدر! برادر بزرگ! مرا ببخش. اگر روزی تو را آزردم. عباس! برادر مرا ببخش. ای برادرانم! حسین، جاسم، علی، ابراهیم و حمود مرا ببخشید. خواهرانم! ام حیدر، ام حسین و ام حمید مرا ببخشید. اگر خطایی مرتکب شدم و یا اینکه روزی شما را ناراحت کردم. ای دوستان من! حیدر، کرار، اسماعیل، سید حیدر و ... مرا ببخشید. درود بر محمد و خاندان پاکش.»
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

برچسب ها: شهادت ، مدافع حرم ، نجباء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۹:۳۵ ۲۱ دی ۱۳۹۵
روح ات شاد