مشهد؛

تعیین رابط حوزه ميراث فرهنگي شهرستان تربت حيدريه

رئيس شوراي اسلامي شهرستان تربت حيدريه گفت:‌ باتوجه به گستردگي حوزه ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري شهرستان و در جهت معرفي ظرفيت هاو شكوفايي اقتصادي منطقه،یک نفر به عنوان رابط اختصاصي شورا و ميراث فرهنگي انتخاب مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حميد نيرويي افزود:‌ باتوجه به گستردگي حوزه ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري شهرستان و در جهت معرفي ظرفيت هاي موجود و شكوفايي اقتصادي منطقه، يك نفر علاقه مند و فعال در حوزه ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري به عنوان رابط اختصاصي شورا و ميراث فرهنگي، جهت پيگيري امور مربوطه در هربخش و شهرانتخاب مي شود.

رئيس اداره ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري شهرستان تربت حيدريه نيز تصريح كرد: باتوجه به غني بودن شهرستان در حوزه هاي وابسته به اين اداره، يكي از اولويت‌هاي مهم حوزه گردشگري شهرستان ايجاد اقامتگاه هاي بومگردي است.
علي محمدي افزود: چرا که از اين طريق هم مي توان به معرفي ظرفيت ها و قابليت هاي حوزه گردشگري و هم معرفي صنايع دستي و هنرهاي سنتي و همچنين به حفظ و پاسداشت مواريث فرهنگي ملموس و ناملموس شهرستان پرداخت كه نتيجه آن نيز معرفي پتانسيل‌ها و اشتغالزايي و شكوفايي اقتصادي منطقه خواهد بود.
انتهای پیام//ا س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار