اکران «صداهای خاموش» پس از جشنواره فیلم فجر

سهی‌بانو ذوالقدر کارگردان فیلم سینمایی «صداهای خاموش» از اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه خبر داد.

سهی‌بانو ذوالقدر کارگردان فیلم سینمایی «صداهای خاموش» در خصوص زمان اکران این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم پس از جشنواره فیلم فجر در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

وی از نقطه قوت و حرف اصلی «صداهای خاموش» چنین گفت: این فیلم مانند یک سفر درون شهری می‌ماند که بیننده با اتفاقات گوناگون در مکان های مختلف تهران آشنا و به واسطه یک قصه که قهرمان اصلی آن یک زن سرپرست خانواده است، آن را دنبال می‌کند. مضاف بر اینکه قصه این فیلم برگرفته از زندگی واقعی است.

وی ادامه داد: درباره روایت قصه «صداهای خاموش» مستندگونه برخورد کردیم؛ یعنی برخی سکانس‌ها با اصل آن فرقی ندارد. ضمن اینکه طراح صحنه در این قضیه بسیار هوشمندانه عمل کرد.

این کارگردان با اشاره به مخاطبان فیلمش عنوان کرد: این فیلم طیف گسترده ای از مخاطب را در برمی‌گیرد؛ چون از بازیگران 12 ساله تا سنین متوسط و بزرگ استفاده کردیم.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به بعد تجاری و فروش «صداهای خاموش» توجه داشته، اظهار داشت: با نامگذاری و جدا‌ کردن بخش تجاری و هنری مخالفم؛ چون مردم با هوشمندی بالا و تامل فیلم می بینند و اثر خوب به دلشان می‌نشیند. پس یک کار به قول معروف هنری می تواند فروش خوبی هم داشته باشد؛ این کار از دل برآمده و بر دل خواهد نشست.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: منتظر فروش زیاد برای این فیلم نیستم؛ چون  بیشتر دلی کار کردم اما مطمئنم مردم لذت خواهند برد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار